Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija (CROSBI ID 626313)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kisovar-Ivanda, Tamara
hrvatski
Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija
U radu su promišljani obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta u svjetlu pedagoške komunikacije. Budući da je pedagoška komunikacija u muzeju svojim najvećim dijelom utemeljena na njegovoj obrazovnoj ulozi kao jednoj od najznačajnijih muzejskih funkcija, modeli učenja u muzeju promatrani u ovom radu govore o temeljima pedagoške muzejske komunikacije. U zaključku je rada istaknuta misao o potrebi oblikovanja muzejske pedagoške komunikacije utemeljene na motivaciji posjetitelja, osjećaju zadovoljstva i zadovoljenja njihove osobne radoznalosti tijekom različitih oblika učenja u informalnom kontekstu.
semiotički potencijali muzejskog predmeta; pedagoška komunikacija; modeli učenja u muzeju
nije evidentirano
engleski
Educational-experiential and Semiotic Potential of Museum Objects and Pedagogical Communication
nije evidentirano
semiotic potential of museum objects; educational communication; models of learning in the museum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
53.-71..
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Arhivi, knjižnice, muzeji 17
Willer, M.
Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo
978-953-6001-93-4
Podaci o skupu
Arhivi, knjižnice, muzeji: PREDMET, PROSTOR, VRIJEME
predavanje
27.11.2013-29.11.2013
Poreč, Hrvatska