Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija (CROSBI ID 626313)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kisovar-Ivanda, Tamara Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija // Arhivi, knjižnice, muzeji 17 / Willer, M. (ur.). Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo, 2013. str. 53.-71

Podaci o odgovornosti

Kisovar-Ivanda, Tamara

hrvatski

Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija

U radu su promišljani obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta u svjetlu pedagoške komunikacije. Budući da je pedagoška komunikacija u muzeju svojim najvećim dijelom utemeljena na njegovoj obrazovnoj ulozi kao jednoj od najznačajnijih muzejskih funkcija, modeli učenja u muzeju promatrani u ovom radu govore o temeljima pedagoške muzejske komunikacije. U zaključku je rada istaknuta misao o potrebi oblikovanja muzejske pedagoške komunikacije utemeljene na motivaciji posjetitelja, osjećaju zadovoljstva i zadovoljenja njihove osobne radoznalosti tijekom različitih oblika učenja u informalnom kontekstu.

semiotički potencijali muzejskog predmeta; pedagoška ko­­munikacija; modeli učenja u muzeju

nije evidentirano

engleski

Educational-experiential and Semiotic Potential of Museum Objects and Pedagogical Communication

nije evidentirano

semiotic potential of museum objects; educational communication; models of learning in the museum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

53.-71..

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Arhivi, knjižnice, muzeji 17

Willer, M.

Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo

978-953-6001-93-4

Podaci o skupu

Arhivi, knjižnice, muzeji: PREDMET, PROSTOR, VRIJEME

predavanje

27.11.2013-29.11.2013

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija