Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

COMPUTER GAMES IN HISTORY TEACHING AS A NEW TEACHING STRATEGY OF LEARNING THROUGH PLAY (CROSBI ID 626370)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Josipović, Igor ; Matanović, Damir COMPUTER GAMES IN HISTORY TEACHING AS A NEW TEACHING STRATEGY OF LEARNING THROUGH PLAY // SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts. 2014. str. 177-184 doi: 10.5593/SGEMSOCIAL2014/B13/S3.024

Podaci o odgovornosti

Josipović, Igor ; Matanović, Damir

engleski

COMPUTER GAMES IN HISTORY TEACHING AS A NEW TEACHING STRATEGY OF LEARNING THROUGH PLAY

Uz sve veću potrebu uključivanja informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavni proces, od velikog je interesa, za moderniziranje nastavnog procesa, proučiti mogućnost uvođenja kompjutorskih igara kao novi vid nastavne strategije u nastavi povijesti, ali i kao novo nastavno sredstvo. Brojni žanrovi igara nude nekolicinu igara pogodnih upravo za shvaćanje povijesti, nude učiteljima nove mogućnost poučavanja povijesnih sadržaja, moderniziranje vlastith metoda poučavanja kojim isti sadržaj djeci približuju na njima zanimljiv i drugačiji način. Zahvaljujući takvim softverskim predlošcima, moguće je klasične metode nastave povijesti osvježiti. Uporaba kompjutorskih igara omogućava implementaciju svih klasičnih elemenata koje učenik mora zadovoljiti: od praćenja i usmjeravanja učenikova rada, ocjenjivanja, i to se prikazuje kroz ciklički primjer primjene, ali se navode i novi elementi koji se moraju zadovoljiti da bi se bilo u mogućnosti primijeniti kompjutorske igre u nastavi povijesti. Kompjutorske igre također njeguju razvitak epistemoloških okvira koji kod učenika razvijaju vrijednosti i odlike poput razumijevanja, efektivnih socijalnih vještina, snažnog identiteta i zajedničkih vrijednosti. Prihvaćanjem ovog modela kao nove nastavne strategije, uloga se učitelja mijenja. Zapravo, njegova odgojno-obrazovna uloga dobiva potpuno novu dimenziju. Postaje osoba koja podučava djecu, ispunjavajući tako kurikularne zahtijeve, na suvremen i djeci blizak način, prebacujuću naglasak obrazovnog procesa na učenika čime stvara temelje za razvoj vještina primjerenih suvremenom svijetu cjeloživotnog obrazovanja. Ujedno, uz roditelje, postaje i ključna figura u odgoju djeteta, jer radi na razvijanju kritičkog stava prema igricama i njihovoj ulozi u formiranju dječje ličnosti.

computer game ; history teaching ; teaching strategy

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

177-184.

2014.

objavljeno

10.5593/SGEMSOCIAL2014/B13/S3.024

Podaci o matičnoj publikaciji

International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM2014

Albena:

978-619-7105-24-7

2367-5659

Podaci o skupu

International multidisciplinary scientific conference on social sciences and arts: SGEM conference on psychology, psychiatry, sociology, healthcare and education

predavanje

03.09.2014-09.09.2014

Albena, Bugarska

Povezanost rada

Pedagogija, Obrazovne znanosti

Poveznice