Socijalna kompetencija učitelja u suvremenoj školi (CROSBI ID 626398)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Đuranović, Marina
hrvatski
Socijalna kompetencija učitelja u suvremenoj školi
Današnje društvo brzog znanstveno- tehnološkog i društveno-ekonomskog razvitka traži suvremenu, fleksibilnu i kvalitetnu školu u kojoj je prisutan problemski pristup nastavi, timski rad, uvažavanje individualnih razlika među učenicima, tolerancija, demokracija, jedna nova socijalizacija. Suvremena škola nametnula je učiteljima novu ulogu, zahtjeve i zadaće. Učitelji moraju pomoći svojim učenicima "da odrastu i djeluju u cjelokupnoj punini svoga individualnog i socijalnog bića." (Previšić, 2005, str. 165) Široka je lepeza različitih kompetencija koje učitelj mora razviti kako bi što uspješnije odgovorio izazovima suvremene škole. U ovom radu govorit će se o socijalnoj kompetenciji učitelja koja svakim danom postaje sve važnija. Uslijed nagle globalne pokretljivosti, te porasta kriminala i terorizma u svijetu, nasilničko, kao i mnogi drugi oblici društveno neprihvatljivog ponašanja sve su prisutniji i u školi. Učitelj bi trebao adekvatno reagirati u svim tim konfliktnim situacijama, a to će uspjeti samo ako bude kontinuirano radio na razvoju svoje socijalne kompetencije.
suvremena škola; učenik; učitelj; socijalna kompetencija
nije evidentirano
engleski
Teachers' social competence in modern school
nije evidentirano
modern school; pupil; teacher; social competence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
174-181.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-1-6
Podaci o skupu
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
predavanje
19.09.2007-21.09.2007
Zagreb, Hrvatska