Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalna kompetencija učitelja u suvremenoj školi (CROSBI ID 626398)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Đuranović, Marina Socijalna kompetencija učitelja u suvremenoj školi // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 174-181

Podaci o odgovornosti

Đuranović, Marina

hrvatski

Socijalna kompetencija učitelja u suvremenoj školi

Današnje društvo brzog znanstveno- tehnološkog i društveno-ekonomskog razvitka traži suvremenu, fleksibilnu i kvalitetnu školu u kojoj je prisutan problemski pristup nastavi, timski rad, uvažavanje individualnih razlika među učenicima, tolerancija, demokracija, jedna nova socijalizacija. Suvremena škola nametnula je učiteljima novu ulogu, zahtjeve i zadaće. Učitelji moraju pomoći svojim učenicima "da odrastu i djeluju u cjelokupnoj punini svoga individualnog i socijalnog bića." (Previšić, 2005, str. 165) Široka je lepeza različitih kompetencija koje učitelj mora razviti kako bi što uspješnije odgovorio izazovima suvremene škole. U ovom radu govorit će se o socijalnoj kompetenciji učitelja koja svakim danom postaje sve važnija. Uslijed nagle globalne pokretljivosti, te porasta kriminala i terorizma u svijetu, nasilničko, kao i mnogi drugi oblici društveno neprihvatljivog ponašanja sve su prisutniji i u školi. Učitelj bi trebao adekvatno reagirati u svim tim konfliktnim situacijama, a to će uspjeti samo ako bude kontinuirano radio na razvoju svoje socijalne kompetencije.

suvremena škola; učenik; učitelj; socijalna kompetencija

nije evidentirano

engleski

Teachers' social competence in modern school

nije evidentirano

modern school; pupil; teacher; social competence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

174-181.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-1-6

Podaci o skupu

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija