Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kurikulum pedagoške kompetencije učitelja (CROSBI ID 396821)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Đuranović, Marina Kurikulum pedagoške kompetencije učitelja / Previšić, Vlatko (mentor); Previšić, Vlatko (neposredni voditelj). Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2006

Podaci o odgovornosti

Đuranović, Marina

Previšić, Vlatko

Previšić, Vlatko

hrvatski

Kurikulum pedagoške kompetencije učitelja

Magistarski rad obuhvaća aktualna pitanja pedagoške kompetencije učitelja. Današnje društvo traži suvremenu, fleksibilnu i kvalitetnu školu. Nove karakteristike, kao i nova uloga škole u društvu, zahtijeva promjene i u učiteljevoj kompetentnosti. Široka je lepeza različitih kompetencija koje današnji učitelj mora posjedovati i konstantno razvijati kako bi se uspješno suočio s izazovima novog doba. Jedna od njih je i pedagoška kompetencija učitelja koja je istaknuta u ovom radu. Mnoge europske zemlje danas provode reformu obrazovanja svojih učitelja nastojeći im dati što kvalitetnije opće, stručno i pedagoško obrazovanje. Njihovim putem krenula je i Hrvatska. Magistarski rad temeljen je na komparativnoj analizi kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja razredne nastave u Hrvatskoj i kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja u Francuskoj, Njemačkoj, Sloveniji, Austriji i Italiji, kako bi se pokušale dati smjernice za izradu novog kurikuluma pedagoške izobrazbe naših učitelja. Rezultati istraživanja upućuju na to da su navedene europske zemlje izvršile određene modifikacije učiteljskog obrazovanja, međutim sama srž toga obrazovanja ostala je kod većine zemalja nepromijenjena. Usprkos općenitog slaganja o potrebi za dinamičnom koncepcijom učiteljskog obrazovanja u temelju većine sustava i modela učiteljskog obrazovanja još uvijek su duboki tradicionalni korijeni (zanemaren kontinuirani profesionalni razvoj, mala povezanost između dodiplomskog obrazovanja učitelja, škola, školskih i obrazovnih inovacija). U radu se ističe i potreba izrade fleksibilnijeg kurikuluma (s obveznim i izbornim sadržajima) koji će učinkovitije zadovoljavati interese šarolike studentske populacije kao i općenito fleksibilnija organizacija samog fakulteta te njegova veća suradnja s užom i širom društvenom zajednicom.

kurikulum; učitelj; pedagoška izobrazba učitelja; fleksibilnost; suvremena škola; znanje; učenik

nije evidentirano

engleski

Curriculum pedagogical competences of teachers

nije evidentirano

curriculum; teacher; teachers' pedagogical education; flexibillity; contemporary school; knowledge; pupil

nije evidentirano

Podaci o izdanju

155

02.05.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija