Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle (CROSBI ID 397062)

Ocjenski rad | diplomski rad

Babić, Anita Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle / Suzana Tomaš (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Babić, Anita

Suzana Tomaš

hrvatski

Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle

Uloga i važnost pismenosti mijenjala se kroz stoljeća. U 21. stoljeću, pod utjecajem razvoja informacijsko - komunikacijskih tehnologija pismenost dobiva novu dimenziju. U suvremenom društvu informatička pismenost prestaje biti potreba samo onih koji stječu nova znanja te je važna i u radnoj okolini, u obitelji i društvu općenito. Osnova za razvoj suvremenog društva jest informacijska pismenost njegovih pojedinaca, a nužan preduvjet informacijske pismenosti jest informatička pismenost. Informacijska pismenost predstavlja uviđanje potrebe za informacijom te posjedovanje znanja o tome kako pronaći i učinkovito iskoristiti informaciju u svrhu rješavanja problema i donošenja odluka. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela: teorijski i empirijski. Teorijski dio se bavi utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja u osnovnoj školi, e-učenjem te modelom oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja i njegovom primjenom u sustavimu Moodle. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u dva treća razredu osnovne škole. Rezultati su pokazali da učenici vole ovakav način rada i da im se sviđa uloga nastavnika u ovom sustavu.

informacijska i komunikacijska tehnologija; e-učenje; uloga učitelja; oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja; Moodle

nije evidentirano

engleski

The student in the role of teachers in the system Moodle

nije evidentirano

ICT; e-learning; teacher's role; instructional design; Moodle

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

13.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija