Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle (CROSBI ID 397062)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Babić, Anita
Suzana Tomaš
hrvatski
Učenik u ulozi nastavnika u sustavu Moodle
Uloga i važnost pismenosti mijenjala se kroz stoljeća. U 21. stoljeću, pod utjecajem razvoja informacijsko - komunikacijskih tehnologija pismenost dobiva novu dimenziju. U suvremenom društvu informatička pismenost prestaje biti potreba samo onih koji stječu nova znanja te je važna i u radnoj okolini, u obitelji i društvu općenito. Osnova za razvoj suvremenog društva jest informacijska pismenost njegovih pojedinaca, a nužan preduvjet informacijske pismenosti jest informatička pismenost. Informacijska pismenost predstavlja uviđanje potrebe za informacijom te posjedovanje znanja o tome kako pronaći i učinkovito iskoristiti informaciju u svrhu rješavanja problema i donošenja odluka. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela: teorijski i empirijski. Teorijski dio se bavi utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja u osnovnoj školi, e-učenjem te modelom oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja i njegovom primjenom u sustavimu Moodle. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u dva treća razredu osnovne škole. Rezultati su pokazali da učenici vole ovakav način rada i da im se sviđa uloga nastavnika u ovom sustavu.
informacijska i komunikacijska tehnologija; e-učenje; uloga učitelja; oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja; Moodle
nije evidentirano
engleski
The student in the role of teachers in the system Moodle
nije evidentirano
ICT; e-learning; teacher's role; instructional design; Moodle
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
13.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split