Glazbena priča Instrument čarobnjak za učenike trećeg razreda osnovne škole (CROSBI ID 397063)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Antonija Perković
Suzana Tomaš
hrvatski
Glazbena priča Instrument čarobnjak za učenike trećeg razreda osnovne škole
Mnoge od glavnih institucija našeg društva su se promijenile i utjecale na način na koji živimo naš svakodnevni život. Informacijsko komunikacijska tehnologija u nastavnom procesu dodaje ogromnu vrijednost kvaliteti nastave i predstavlja cjelovito iskustvo učenja za učenike. To čini obrazovanje usmjerenim na učenika, donosi uštedu vremena i motivira mlade učenjake za proizvodnju kreativnih zadataka. Cilj ovog diplomskog rada je provjeriti je li poučavanje učenika uz pomoć sustava Moodle više doprinosi stjecanju znanja nego tradicionalna nastava. Nastavni sadržaj se odnosi na glazbenu kulturu i to glazbenu priču Instrument čarobnjak Branimira Sakača. Rezultatima istraživanja je utvrđeno da ne postoji statistički značajna razlika između kontrolne i eksperimentalne skupine u rezultatima završnog mjerenja.
sustavi e-učenja; Moodle; oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja; Glazbena kultura; učinak nastave
nije evidentirano
engleski
Musical story The Instrument Wizard for students third grade primary school
nije evidentirano
e-learning; Moodle; the design and application of the course content; Music; the effect of education.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
13.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split