Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrednovanje učenika u ulozi nastavnika prirode i društva u sustavu Moodle (CROSBI ID 397064)

Ocjenski rad | diplomski rad

Josipa Zdilar Vrednovanje učenika u ulozi nastavnika prirode i društva u sustavu Moodle / Suzana Tomaš (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Josipa Zdilar

Suzana Tomaš

hrvatski

Vrednovanje učenika u ulozi nastavnika prirode i društva u sustavu Moodle

Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, eng. Information and Communications Technology) ulazi u sve sfere ljudskog života pa tako i u odgojno-obrazovni proces, a svakodnevno se sve više škola oprema kvalitetnom računalnom opremom te se internetu može pristupiti s bilo kojeg mjesta čime su zadovoljene pretpostavke za uspješno provođenje e-učenja. E-učenje kao nova nastavna paradigma je orijentirana prema učeniku (eng. learner – centered paradigm). Učenik je “smješten” u centar, a u okruženju su resursi za učenje i to kako u pogledu vremena tako i mjesta i načina učenja. Prema učeniku je sve orijentirano – i sve je obuhvaćeno jednim izrazom resursi za učenje (ljudi, znanje, tehnologija, medij, organizacija…). (Stankov, 2009.) Učenje je u velikoj mjeri osobni čin, koji od učitelja zahtjeva razumijevanje složenosti samog procesa, uvažavanje individualnih značajka učenika, te odabir najboljih načina poučavanja nastavnih sadržaja. Tehnologija nikada u potpunosti neće moći zamijeniti učitelja ni njegovu „živu“ riječ. Diplomski rad je podijeljen na dva dijela: teorijski i empirijski. U teorijskom dijelu opisan je utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja te važnost sustava e-učenja. Posebna pozornost je posvećena sustavu Moodle u kojem su i oblikovani nastavni sadržaji prirode i društva te ulozi učitelja u tom sustavu. Na kraju teorijskog dijela je objašnjeno što je to vrednovanje i zašto ga je važno provoditi. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u dva treća razreda osnovne škole. Rezultati istraživanja su pokazali kako oblikovani nastavni sadržaji iz prirode i društva u sustavu Moodle poboljšavaju proces učenja, poučavanja i testiranja znanja te kako ne postoji značajna razlika u postignutom uspjehu učenika 3.A i 3.C.

informacijska i komunikacijska tehnologija; e-učenje; sustav Moodle; uloga nastavnika i vrednovanje

nije evidentirano

engleski

Student of evaluation in the role of teachers of science and society in system Moodle

nije evidentirano

Information and communication technologies; e-learning; Moodle; the role of teachers and evolution

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

13.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija