Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena Geogebre u nastavi matematike u četvrtom razredu osnovne škole (CROSBI ID 397065)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šipić, Katarina Primjena Geogebre u nastavi matematike u četvrtom razredu osnovne škole / Suzana Tomaš (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Šipić, Katarina

Suzana Tomaš

hrvatski

Primjena Geogebre u nastavi matematike u četvrtom razredu osnovne škole

Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT) može doprinijeti pristupu obrazovanju, isporuci kvalitete učenja i poučavanja, stručnog usavršavanja nastavnika i učinkovitijem upravljanju obrazovanja, uprave i administracije. Današnji učenici predstavljaju prvu generacije učenika koji su odrasli s novom tehnologijom. Oni su proveli cijeli život okruženi računalom i uz pomoću računala, videoigara, digitalnih glazbenih playera, video kamere, mobitela i ostalih alata digitalnog doba. To je sastavni dio njihovih života. Stoga je sasvim logično da se sve više počnju uvoditi ICT u školu. Jedan od primjera korištenja ICT u nastavi matematike je upotreba GeoGebre, matematičkog programa. GeoGebra je dinamični matematički program za sve razine obrazovanja koji okuplja geometriju, algebru, proračunske tablice, grafiku, statistiku i račun u jedan jednostavan paket za korištenje. Zajednica GeoGebra se brzo širi na milijune korisnika koji se nalaze u gotovo svakoj zemlji. GeoGebra je postao vodeći pružatelj dinamičke matematike, podržava znanost, tehnologije, inženjerstvo, matematiku, obrazovanje i inovacije u nastavi i učenju u cijelom svijetu.

informacijsko komunikacijska tehnologija u obrazovanju; GeoGebra; oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja; Matematika; geometrija – Trokut; učinak nastave

nije evidentirano

engleski

Application of of GeoGebra in teaching mathematics in fourth grade primary school

nije evidentirano

information and communications technology; GeoGebra; design and application of course content; mathematics; geometry – Triangle; effect of education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

14.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija