Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društvena mreža Edmodo na mobitelu učenika (CROSBI ID 397066)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brzica, Maja Društvena mreža Edmodo na mobitelu učenika / Suzana Tomaš (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Brzica, Maja

Suzana Tomaš

hrvatski

Društvena mreža Edmodo na mobitelu učenika

U radu se ističe značajan utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije u osnovnoškolskom obrazovanju. Radom želimo ukazati na stvarnu potrebu za povećanom primjenom mobitela u obrazovnom sustavu. Slijedom toga, uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije uz primjenu pedagoških načela, omogućuju i primjenu društvenih mreža. Društvene mreže predstavljaju svakodnevnicu. Definiraju se kao jedinstveni online servisi u kojima se uspostavlja društvena komunikacija te se omogućuje intenzivno dijeljenje informacija. Sadržaji koji se dijele su u obliku multimedije i na taj način se svakom korisniku pružaju mogućnosti korištenja multimedijalnih sadržaja na način da zadovoljava potrebe istih. Društvene mreže poboljšavaju komunikacijske vještine, relativno su jeftine i lako se koriste što znači da mogu biti integrirani u obrazovni proces učenika. Cilj istraživanja diplomskoga rada je istražiti motivaciju, ispitati proces učenja, poučavanja i testiranja znanja pomoću mobilnih uređaja i računala u odnosu na tradicionalni način učenja. Osim toga, cilj je ispitati zadovoljstvo učenika poučavanjem na društvenoj mreži Edmodo na mobitelu učenika i na računalu. U istraživanje su uključeni učenici trećeg razreda (mobitel) i učenici četvrtog razreda (računalo) OŠ Stjepan Ivičević u Makarskoj. Istraživanje je provedeno na uzorku od 46 učenika i učenica pod vodstvom učiteljica Maje Erceg i Mile Duvnjak. Budući da je glavni cilj obrazovnog sustava poučavanje, željeli smo ispitati učenikove potrebe u osnovnoškolskom sustavu kako bismo učenje prilagodili i približili učeniku.

pomagala u nastavi; postignuća učenika; zadovoljstvo učenika

nije evidentirano

engleski

Social network Edmodo on the mobitel of students

nije evidentirano

teaching tools; students' achievements; satisfaction of students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

13.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija