Učinkovitost portala e-lektira za učenike U osnovnoj školi (CROSBI ID 397068)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Veić, Marina
Suzana Tomaš
hrvatski
Učinkovitost portala e-lektira za učenike U osnovnoj školi
Računala su danas prisutna u svim osnovnim školama i postaju glavno sredstvo u mijenjanju tradicionalnih školskih uvjeta. Njihovom uporabom poboljšava se nastavni proces, učenje postaje zanimljivije, a učenici zainteresiraniji. U novije vrijeme posebno je značajan izvor informacija internet, globalna svjetska računalna mreža, koja osigurava jednostavan i brz pristup neograničenom broju različitih sadržaja. Na taj način učenici istražuju ono što ih zanima, pronalaze odgovore na pitanja, proširuju svoja znanja, uče, komuniciraju s ostalim učenicima i slično. Suvremenom tehnologijom integriramo računalo kao novo nastavno sredstvo u učenju novoga sadržaja kako bi nastava bila motivirajuća i moderna. Cilj ovog diplomskog rada je prikazati kako se portal e-lektire može primijeniti u čitanju lektirnog sadržaja. Portal e-lektire sadrži velik broj lektirnih naslova, multimediju i ostale zanimljivosti. Rezultati istraživanja su pokazali kako portal e-lektire poboljšava nastavni proces te čini učenicima čitanje lektire zanimljivijim i boljim. Time se želi pokazati kako suvremene tehnologije pridonose boljem usvajanju znanja.
računalo; internet; suvremene tehnologije; portal e-lektire
nije evidentirano
engleski
The effectiveness of the e-reading for students in primary school
nije evidentirano
computer; Internet; modern technologies; the portal e-reading
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
14.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split