Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Procjenjivanje kvalitete inkluzivnog okruženja u institucijama predškolskog odgoja (CROSBI ID 220708)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Romstein, Ksenija Procjenjivanje kvalitete inkluzivnog okruženja u institucijama predškolskog odgoja // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 4; 401-421

Podaci o odgovornosti

Romstein, Ksenija

hrvatski

Procjenjivanje kvalitete inkluzivnog okruženja u institucijama predškolskog odgoja

Kvaliteta ranog odgoja je važno pedagoško pitanje, posebice kada su u odgojne skupine uključena djeca s teškoćama u razvoju. Kako bi se saznalo nešto više o kvaliteti inkluzivnog okruženja, procijenjene su odgojne skupine u koje su uključena djeca s teškoćama u razvoju i to u dimenziji strukture (opremljenost materijalima) i dimenziji procesa (kvaliteta interakcije odrasli-dijete i vršnjačka interakcija). Deskriptivnom statistikom utvrđeno je postojanje više razine kvalitete u procesualnoj dimenziji, dok je strukturalna kvaliteta nešto niža što se interpretira kao mogućnost utjecaja: odgojitelji imaju veću moć reguliranja procesa u odgojnoj skupini nego same materijalne opremljenosti odgojne skupine. To ukazuje da interakcija i programska struktura mogu biti indikatori kvalitete inkluzije. Dobiveni rezultati mogu poslužiti kao osnova daljnjim istraživanjima ove problematike, temeljene na interpretativnoj paradigmi.

nkluzija ; okruženje ; kvaliteta ; djeca s teškoćama u razvoju ; rani odgoj

nije evidentirano

engleski

Assessing the quality of inclusive preschool education

nije evidentirano

inclusion ; setting ; quality ; children with disabilities ; early education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

156 (4)

2015.

401-421

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice