Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Jeste li čuli: viralni marketing u knjižnici? (CROSBI ID 626602)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vrana, Radovan Jeste li čuli: viralni marketing u knjižnici? // Seminar Arhivi, knjižnice, muzeji / Gavranović, Drahomira ; Despot, Ivona (ur.). 2014. str. 193-207

Podaci o odgovornosti

Vrana, Radovan

hrvatski

Jeste li čuli: viralni marketing u knjižnici?

Kako bi zadržale svoje postojeće i privukle nove korisnike u financijski nepovoljnim uvjetima, knjižnice se služe raznim metodama iz područja upravljanja organizacijama općenito, uključujući i marketing. Jedna od novijih metoda marketinga ima naziv viralni marketing, a riječ je o taktici stvaranja procesa u kojem zainteresirani ljudi jedni drugima mogu promovirati proizvode i usluge koje koriste. Viralni marketing slijednik je usmene predaje, jednog od najdugovječnijih i najvažnijih komunikacijskih kanala uopće. Zbog toga je viralni marketing već dugo prisutan u knjižnicama u kojima korisnici svojoj rodbini, svojim prijateljima i kolegama prenose pozitivna i negativna iskustva stečena tijekom korištenja knjižničnih usluga i proizvoda. U primjeni viralnog marketinga, knjižnice sve češće koriste društvene medije, odnosno, internet, kako bi doprle do što većeg broja svojih korisnika ali i potencijalnih korisnika. Društveni mediji imaju neke prednosti u odnosu na klasičnu komunikaciju licem u lice, a u njih možemo ubrojiti: dostupnost 0-24h, široka i raznolika publika, mogućnosti uspostavljana raznih oblika veza među korisnicima i malih troškova. U nedostatke možemo ubrojiti slabu kontrolu nad tijekom komunikacije u društvenim medijima, nepredvidivost rezultata kampanja viralnog marketinga i slabu mjerljivost rezultata kampanje. Bez obzira na nedostatke, viralni marketing predstavlja važan, zanimljiv i iskoristiv alat za promociju knjižničnih usluga i proizvoda i potrebno ga je koristiti u tu namjenu. Stoga i ciljevi rada proizlaze iz potrebe za širom primjenom viralnog marketinga u knjižicama, a oni su: pojasniti pojam viralnog marketinga, a potom i ukazati na njegove pozitivne i negativne strane te njegovu ulogu u upravljanju knjižnicama.

upravljanje knjižnicama; viralni marketing; komunikacija

nije evidentirano

engleski

Haven't you heard: viral marketing in library?

nije evidentirano

library management; viral marketing; communication

nije evidentirano

Podaci o prilogu

193-207.

2014.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Seminar Arhivi, knjižnice, muzeji

Gavranović, Drahomira ; Despot, Ivona

Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo

1849-4080

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti