Integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne razredne odjele (CROSBI ID 626617)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Franić, Josipa ; Đuranović, Marina
hrvatski
Integracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne razredne odjele
Prema podacima UNESCO-a čak 10% djece rađa se s nekim oštećenjem ili ga stječe u ranoj dječjoj dobi. Način i kvaliteta života djece s teškoćama u razvoju znatno ovisi o stavovima osoba koje ih okružuju. Kod velikog broja djece teškoće u razvoju detektiraju se tek kada dijete pođe u školu. Suvremena hrvatska škola promiče i omogućuje integraciju učenika s lakim teškoćama u razvoju u redoviti školski sustav. Samim time, djeca s teškoćama spontano usvajaju određene socijalne obrasce ponašanja putem interakcije s drugom djecom dok se njihovim vršnjacima pruža prilika za učenje i razvijanje empatije i međusobnog uvažavanja. Međutim, postavlja se pitanje koliko današnja škola uistinu zadovoljava potrebe ove djece te omogućava li razvoj svih njihovih intelektualnih, tjelesnih, emocionalnih i drugih sposobnosti. U ovom radu govorit će se o učenicima s teškoćama u razvoju, modelima njihovog školovanja te o kompetencijama učitelja za rad s ovom izrazito zahtjevnom i ranjivom dječjom populacijom.
integracija; škola; učenici; učitelj
nije evidentirano
engleski
Integration of students with disabilities into regular classes
nije evidentirano
integration; school; student; teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
607-617.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi.
Opić, Siniša ; Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-82-3
Podaci o skupu
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja
predavanje
13.04.2015-15.04.2015
Opatija, Hrvatska