Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju (CROSBI ID 626647)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Martinović, Drago
hrvatski
Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju
Kreativnost definirana kao sposobnost stvaranja novih ideja, kao i rješavanja kompleksnih problema jedna je od ključnih poželjnih osobina djelatnika za odnose s javnošću. Novi modeli komuniciranja zasnovani na alatima novih medija modeli su koji omogućuju interaktivnost, ali i veću razinu kreativnosti u radu djelatnika za odnose s javnošću. Jedan od ciljeva ovoga rada je prepoznati važnost kreativnosti djelatnika za odnose s javnošću uposlenih u javnoj upravi u (novo)medijskom okruženju. Iako se teško prihvaćaju kreativna rješenja i nove ideje koje uvode neku novost, odnosno ideje koje odstupaju od ustaljenog načina rada posebice kada se radi o javnoj upravi, upravo je na djelatnicima za odnose s javnošću da ideje argumentirano iznesu tako da pretpostavljenima jedino preostaje da te ideje prihvate. U sklopu rada bit će predstavljeni rezultati istraživanja provedenih metodom intervjua s djelatnicima za odnose s javnošću uposlenih u javnoj upravi.
odnosi s javnošću; kreativnost; javna uprava
nije evidentirano
engleski
Creativity of the public relations employees in (new) media environment
nije evidentirano
public relations; creativity; public administration
nije evidentirano
Podaci o prilogu
50-x.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.) Kreativnost i mediji
Srećko Brdovčak Mac
Varaždin: Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja
978-953-56314-5-3
Podaci o skupu
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.)Kreativnost i mediji
poster
17.09.2015-20.09.2015
Cres, Hrvatska