Primjena sadržajnog marketinga u oglašavanju u sklopu digitalnog marketinga (CROSBI ID 397908)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vretenar, Nevena
Jelenc, Lara
hrvatski
Primjena sadržajnog marketinga u oglašavanju u sklopu digitalnog marketinga
Oglašavanje predstavlja plaćeni , masovni oblik komunikacije specifičnih sadržaja s ciljem informiranja, podsjećanja i poticanja potencijalnog kupca na akciju u odnosu na određenu ideju, proizvod ili uslugu. Navedeno je definicija oglašavanja kakva je nekada bila, velika je vjerojatnost da će se u budućnosti promijeniti jer zamjetno je da se jedan marketinški pojam danas ističe više od ostalih. Sadržajni marketing suvremeni je marketinški pristup , koji primjenjuje filozofiju komunikacije s potrošačima suprotnu onoj dosadašnjih marketinških pristupa. Predmet rada je razumijeti ulogu sadržajnog marketinga, utvrditi pojmove, ukazati na bitne čimbenikete predstaviti proces kreiranja sadržajnog marketinga u oglašavanju. Cilj rada je prikazati značaj odnosno važnost primjene sadržajnog marketinga u poduzećima. Kroz istraživanje se pokazalo kako je većina poduzeća u ovom slučaju konkretno-agencija, zadovoljno je sa primjenom sadržajnog marketinga u svom poslovanju te samim time što se većina izjasnila kako i dalje definitivno planira nastaviti s ulaganjem u sadržajni marketing.
oglašavanje; sadržajni marketing; distribucija tržišta
nije evidentirano
engleski
The use of Content Marketing in advertising within the Digital Marketing
nije evidentirano
advertising; content marketing; distribution markets
nije evidentirano
Podaci o izdanju
78
21.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka