Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju (CROSBI ID 397977)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lovrečić, Andrej Utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju / Jelenc, Lara (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015

Podaci o odgovornosti

Lovrečić, Andrej

Jelenc, Lara

hrvatski

Utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju

U današnje vrijeme prodaja proizvoda ili usluga nemoguća je bez poznavanja tržišta. Svakom poduzeću prioritet je shvatiti svoje tržište, kako bi moglo donijeti zdrave poslovne odluke. Ponašanje potrošača je relativno mlada interdisciplinarna znanstvena cjelina koja se intenzivno počela razvijati tek sredinom 20.stoljeća. Predmet istraživanja ovog diplomskog rada je impulzivna kupnja te faktori koji dovode do impulzivne kupnje, u prvom planu utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju. Istraživanje tržišta po prvi puta se javlja u Sjedinjenim Američkim Državama krajem 19.stoljeća, te sedo danas svakim danom sve više razvija. Prisutno je u poduzećima razvijenih zemalja kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Podatci unutar poduzeća se mogu svrstati u dvije skupine: izvori iz područja marketinga i ostali unutarnji izvori, dok se podatci iz vanjskog izvora mogu podijeliti u tri skupine: faktori šireg okruženja, faktori operativnog okruženja i potrošači. Ovim radom pokušale su se dokazati dvije hipoteze : H1: Intenzitet impulzivne kupnje moguće je objasniti putem šest grupacija faktora stvaranja iskustva kupnje i H2: Na intenzitet impulzivne kupnje moguće je utjecati putem ispunjavanja kriterija prema kojima potrošači ocjenjuju trgovački centar.

istraživanje tržišta; impulzivna kupnja; istraživanje

nije evidentirano

engleski

The impact of the experience of buying on impulse buying

nije evidentirano

market research; impulsive buying; research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

21.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija