Utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju (CROSBI ID 397977)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lovrečić, Andrej
Jelenc, Lara
hrvatski
Utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju
U današnje vrijeme prodaja proizvoda ili usluga nemoguća je bez poznavanja tržišta. Svakom poduzeću prioritet je shvatiti svoje tržište, kako bi moglo donijeti zdrave poslovne odluke. Ponašanje potrošača je relativno mlada interdisciplinarna znanstvena cjelina koja se intenzivno počela razvijati tek sredinom 20.stoljeća. Predmet istraživanja ovog diplomskog rada je impulzivna kupnja te faktori koji dovode do impulzivne kupnje, u prvom planu utjecaj iskustva kupnje na impulzivnu kupnju. Istraživanje tržišta po prvi puta se javlja u Sjedinjenim Američkim Državama krajem 19.stoljeća, te sedo danas svakim danom sve više razvija. Prisutno je u poduzećima razvijenih zemalja kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Podatci unutar poduzeća se mogu svrstati u dvije skupine: izvori iz područja marketinga i ostali unutarnji izvori, dok se podatci iz vanjskog izvora mogu podijeliti u tri skupine: faktori šireg okruženja, faktori operativnog okruženja i potrošači. Ovim radom pokušale su se dokazati dvije hipoteze : H1: Intenzitet impulzivne kupnje moguće je objasniti putem šest grupacija faktora stvaranja iskustva kupnje i H2: Na intenzitet impulzivne kupnje moguće je utjecati putem ispunjavanja kriterija prema kojima potrošači ocjenjuju trgovački centar.
istraživanje tržišta; impulzivna kupnja; istraživanje
nije evidentirano
engleski
The impact of the experience of buying on impulse buying
nije evidentirano
market research; impulsive buying; research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46
21.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka