Utjecaj okoline na poslovne ciljeve poduzeća PRIMA Commerce d.o.o. (CROSBI ID 397982)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Burlić, Mirjana
Jelenc, Lara
hrvatski
Utjecaj okoline na poslovne ciljeve poduzeća PRIMA Commerce d.o.o.
U trenutnim gospodarskim uvjetima poduzeće ima obilježje otvorenog dinamičkog sustava, te je kao takvo sklono utjecajima iz okoline s kojima je u stalnom doticaju. Poduzeće treba biti usmjereno ostvarivanju dobrobiti za sve interesno utjecajne skupine i biti korisna institucija društva. Glavni cilj poduzeća je opstanak i svaka njegova radnja treba koristiti dugoročnom preživljavanju. Problem istraživanja ovog završnog rada je na primjeru poduzeća PRIMA Commerce koji govori na primjeru različitih analiza kako unutarnji ivanjski utjecaji utječu na trenutne i buduće ciljeve poduzeća. Analizom okoline se dolazi do bitnih zaključaka koje pomažu sačuvati poduzeće na tržištu, a koje se može provoditi na više načina. Svako poduzeće treba znati koje joj je ciljno tržište i utvrditi svoj dio potrošača. U radu su opisana vanjska i unutarnja okolina kao i odnos poduzeća i okoline. Poduzeće se treba konstantno prilagođavati kupcima te uz najniže troškove poslovanja ponuditi najbolji proizvod za svoje kupce kako bi zadržalo konkurentnost.
ciljevi poduzeća; analiza okoline; metode i tehnike analize opće ili socijalne okoline
nije evidentirano
engleski
Environmental impact on the business objectives of the enterprise PRIMA Commerce Ltd.
nije evidentirano
objectives of the company; environmental analysis; methods and analysis techniques or general social environment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
21.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka