Promišljanja o novim oblicima maloprodajnih poslovnih jedinica (II) (CROSBI ID 221224)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Promišljanja o novim oblicima maloprodajnih poslovnih jedinica (II)
U promišljanju o novim oblicima maloprodajnih poslovnih jedinica neophodno je sagledavanje stanovitih megatrendova Posebno se to tiče tehničko-tehnološkog razvoja, razvoja ljudskih resursa i narasle svijesti o korporacijskij društvenoj odgovornosti i posebnosti maloprodajnih kompanija u tome. Navedene trendove trebaju uzeti u obzir ne samo suvremene maloprodajne kompanije u kreiranju svojih poslovnih strategija, nego i kreatori gospodarskoga sustava, odnosno nositelji gospodarske politike u određenoj zemlji.
maloprodaja; tehničko-tehnološki razvoj; korporacijska društvena odgovornost; poštena trgovina
nije evidentirano
engleski
Contemplation on New Retail Trade Formats (II)
nije evidentirano
retail trade; technical-technological development; corporate social responsibility; fair trade
nije evidentirano