Značajke tržišnog natjecanja na telekomunikacijskom tržištu u RH (CROSBI ID 398013)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Marija
Rupčić, Nataša
Rupčić, Nataša
hrvatski
Značajke tržišnog natjecanja na telekomunikacijskom tržištu u RH
Telekomunikacijska industrija liberalizacijom tržišta bilježi pomak od početnog stanja koje je obilježavalo nepostojanje konkurencije, odnosno tržišta na kojem je poslovao svega jedan operator, prema stanju u kojem vlada konkurencija. U postupku prelaska prema stanju konkurencije, dolazi do potrebe primjenjivanja Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja i intervenciji regulatornih tijela, u slučaju RH HAKOM-a, kako bi se osiguralo ravnopravno tržišno natjecanje i omogućila konkurencija koja će rezultirati većom kvalitetom usluga te povoljnijim cijenama. Naglasak u ovom radu je stavljen na hrvatsko tržište mobilne telefonije koje je na samom početku bilo u stanju zakonitog monopola no kasnijom liberalizacijom i ulaskom novih operatera na tržište, danas se može definirati kao oligopolističko tržište budući da ima svega nekoliko operatora koji su međusobno ovisni i čije odluke uvelike utječu na druge operatore na tržištu.
Telekomunikacijsko tržište; industrijska struktura; liberalizacija
nije evidentirano
engleski
Characteristics of market competiton on the telecommunication market in Croatia
nije evidentirano
Telecommunication market; indsutry structure; liberalization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
24.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka