crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 777868

Zbornik radova

Autori: Lorger, Marija, Kos, Kristina, Prskalo, Ivan
Naslov: Vrednovanje rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u primarnoj edukaciji
( Valorisation of work in physical education in primary education )
Izvornik: Contemporary kinesiology / Zoran Grgantov Saša Krstulović Jelena Paušić Tonči Bavčević Dražen Čular Ana Kezić Alen Miletić (ur.). - Split, Hrvatska : Faculty of Kinesiology, University of Split, Croatia Kineziološki fakultet, Sveučilište u Splitu, Hrvatska , 2015. 636-643.
Skup: CONTEMPORARY KINESIOLOGY 5. MEĐUNARODNI ZNANSTVENI KONGRES „SUVREMENA KINEZIOLOGIJA“
Mjesto i datum: Split, Hrvatska, 28.8. do 30. 8. 2015.
Ključne riječi: učenik; učitelj; praćenje rada učenika; nastava tjelesne i zdravstvene kulture
( kinesiological culture; monitoring students work; student; teacher )
Sažetak:
Cilj rada bio je istražiti način praćenja, provjeravanja i ocjenjivanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u primarnoj edukaciji. Praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi je transformacijski proces koji obuhvaća sve mjerljive osobine, sposobnosti, znanja, postignuća i odgojne varijable, a dominantnu ulogu bi trebala imati procjena stvarnog napretka svakog učenika. Uloga učitelja je vrlo bitna jer se često suočavaju s problemom pravednog provjeravanja i ocjenjivanja učenika u svrhu njihovog utjecaja na napredak i razvoj učenika, te na rezultate vlastitog rada u razredu. Za potrebe rada provedeno je istraživanje na uzorku od 40 ispitanika iz nekoliko različitih osnovnih škola na području Sisačko-moslavačke županije i na području Grada Zagreba. Metodom anonimnog anketnog upitnika ispitani su stavovi ispitanika o praćenju, provjeravanju i ocjenjivanju s naglaskom na elemente i kriterije koji se pritom koriste. Rezultati su pokazali kako ispitanici u zadovoljavajućoj mjeri podjednako uvažavaju sve elemente i kriterije provjeravanja i ocjenjivanja. Također je zadovoljavajući broj učitelja u ovom istraživanju koji imaju dobru suradnju s učenicima i roditeljima.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Puni text rada: 777868.SPLIT2015_LORGER_KOS_kaciji_a.doc (tekst priložen 24. Ruj. 2015. u 21:12 sati)
Upisao u CROSBI: Marija Lorger (marija.lorger@ufzg.hr), 24. Ruj. 2015. u 21:12 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4