Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj modnog novinarstva od 1900. do 1940. (CROSBI ID 221277)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Lukin, Ines ; Simončič, Katarina Nina Razvoj modnog novinarstva od 1900. do 1940. // Tedi, 3 (2013),

Podaci o odgovornosti

Lukin, Ines ; Simončič, Katarina Nina

hrvatski

Razvoj modnog novinarstva od 1900. do 1940.

Rad istražuje povijesne uvjete nastanka modnog novinarstva i modnih časopisa u razdoblju od 1900. – 1940. Cilj je ukazati na najvažnije čimbenike nastanka modnih časopisa i njihov utjecaj na poimanje mode i ljepote kao „ženske“ preokupacije. U tri poglavlja razvoj modnih časopisa povezuje se s ključnim trenucima povijesti Zapada i njegova utjecaja na (poglavito američko) tržište. To su prije svega razvoj tehnologije, tiskanih i filmskih medija. Iako su modni časopisi nastali prvotno kao lifestyle časopisi za društvenu elitu (Vogue), usmjereni su prvenstveno na žene. Usprkos emancipaciji, ženska uloga je pritom određena postavljanjem mode kao efemerne, prolazne djelatnosti, čiji pokretač postaje masovna industrija koja generira putem novina i filma nove trendove.

modno novinarstvo; industrijalizacija; emancipacija žene; moda; trend

nije evidentirano

engleski

Razvoj modnog novinarstva od 1900. do 1940.

nije evidentirano

modno novinarstvo; industrijalizacija; emancipacija žene; moda; trend

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3

2013.

objavljeno

1847-9545

Povezanost rada

Etnologija i antropologija

Poveznice