Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača (CROSBI ID 398380)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Denona, Sandra
Mencer , Ivan
hrvatski
Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača
Dok se u prošlosti najveća pažnja posvećivala razvijanju zaštitne funkcije ambalaže, danas se situacija sve više mijenja pa se kupci na tržištu tokom kupnje susreću mnoštvom proizvoda različitih oblika, boja, materijala i općenito dizajna. Došlo je vrijeme kada je ambalaža postala ključno sredstvo komunikacije s potrošačem. Ona više ne predstavlja samo način na koji će se proizvod zaštititi već predstavlja i sma proizvod i izdvaja ga među mnoštvom konkurentskih proizvoda na polici. Problem rada ogleda se u tome da je tržište i dalje zasićeno proizvodima čiji je dizajn ambalaže već godinma isti te time zastarijeva i odvlači kupce. Danas dizajn proizvoda postaje dio proizvoda te nastoji privući i zainteresirati potrošače. Poduzeća trebaju razumijeti prednosti ambalaže koje im ona može pružiti na konkurentskom tržištu. Kroz ovaj rad dokazana je hipoteza da je ambalaža snažno sredstvo promocije koje diferencira i odvaja proizvod od konkurencije i pruža mogućnost poduzeću stvaranja strateške prednosti. Dizaj ambalaže i unutarnji čimbenici povezani su na način da kreator ambalaže dobro upotrijebi elemente koji čine samu ambalažu i time pokuša djelovati na percepciju potrošača.
značaj i osnovne funkcije ambalaže; ambalaža kao tihi prodavač; jana-voda s porukom
nije evidentirano
engleski
The impact of packaging design on the perception and consumer behavior
nije evidentirano
the importance and basic functions of packaging; packaging as a silent salesman; jana-water with a message
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
14.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka