Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača (CROSBI ID 398380)

Ocjenski rad | diplomski rad

Denona, Sandra Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača / Mencer , Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015

Podaci o odgovornosti

Denona, Sandra

Mencer , Ivan

hrvatski

Utjecaj dizajna ambalaže na percepciju i ponašanje potrošača

Dok se u prošlosti najveća pažnja posvećivala razvijanju zaštitne funkcije ambalaže, danas se situacija sve više mijenja pa se kupci na tržištu tokom kupnje susreću mnoštvom proizvoda različitih oblika, boja, materijala i općenito dizajna. Došlo je vrijeme kada je ambalaža postala ključno sredstvo komunikacije s potrošačem. Ona više ne predstavlja samo način na koji će se proizvod zaštititi već predstavlja i sma proizvod i izdvaja ga među mnoštvom konkurentskih proizvoda na polici. Problem rada ogleda se u tome da je tržište i dalje zasićeno proizvodima čiji je dizajn ambalaže već godinma isti te time zastarijeva i odvlači kupce. Danas dizajn proizvoda postaje dio proizvoda te nastoji privući i zainteresirati potrošače. Poduzeća trebaju razumijeti prednosti ambalaže koje im ona može pružiti na konkurentskom tržištu. Kroz ovaj rad dokazana je hipoteza da je ambalaža snažno sredstvo promocije koje diferencira i odvaja proizvod od konkurencije i pruža mogućnost poduzeću stvaranja strateške prednosti. Dizaj ambalaže i unutarnji čimbenici povezani su na način da kreator ambalaže dobro upotrijebi elemente koji čine samu ambalažu i time pokuša djelovati na percepciju potrošača.

značaj i osnovne funkcije ambalaže; ambalaža kao tihi prodavač; jana-voda s porukom

nije evidentirano

engleski

The impact of packaging design on the perception and consumer behavior

nije evidentirano

the importance and basic functions of packaging; packaging as a silent salesman; jana-water with a message

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

14.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija