Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poticanje i razvijanje kreativnosti djece oštećena sluha i / ili govora u odgojno - obrazovnom procesu (CROSBI ID 627807)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Dulčić, Adinda ; Pavičić Dokoza , Katarina ; Bakota, Koraljka Poticanje i razvijanje kreativnosti djece oštećena sluha i / ili govora u odgojno - obrazovnom procesu // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje : teorije, politike i prakse / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 76-79

Podaci o odgovornosti

Dulčić, Adinda ; Pavičić Dokoza , Katarina ; Bakota, Koraljka

hrvatski

Poticanje i razvijanje kreativnosti djece oštećena sluha i / ili govora u odgojno - obrazovnom procesu

Brojna istraživanja pokazuju da su djeca s teškoćama kreativna i darovita kao i djeca bez teškoća. Postoje metode kojima se kreativnost kod djece s teškoćama može potaknuti i/ili osvijestiti afiniteti ili čak darovitost, a time istovremeno jačati kognitivne, psihičke, jezično-govorne, taktilne, vizualne, senzorne i motoričke sposobnosti. Osobita važnost poticanja kreativnosti je u tome da učenici s teškoćama razvijaju pozitivan stav prema sebi, ali i okolina takvu djecu doživljava na potpuno drugačiji način - više nije u prvom planu teškoća, već naprotiv, djetetova sposobnost. Učitelji ili rehabilitatori koji ih vode u tom procesu, upoznaju ih sa svojima sposobnostima. Verbotonalna metoda sa svojim postupcima u procesu rehabilitacije djece s teškoćama u slušanju i govoru u Poliklinici SUVAG potiče dijete da koristi sve svoje potencijale kako bi izgradilo što kvalitetniju komunikaciju s okolinom ali i da istovremeno razvije kreativnosti, neki i darovitosti. U radu će se pokazati postupci i dometi učenika oštećena sluha i/ili govora koji se rehabilitiraju po verbotonalnoj metodi i školuju u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG prije uključivana u redovite škole.

verbotonalna metoda ; kreativnost ; djeca oštećena sluha i/ili govora

nije evidentirano

engleski

Creativitiy stimulation and development in hearing and/or speech impaired children in educational process

nije evidentirano

verbotonal method ; creativitiy ; hearing and/or speech impaired children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

76-79.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje : teorije, politike i prakse

Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-175-575-7

Podaci o skupu

Znanstveno-stručni skup "Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje:teorije, politike i prakse"

predavanje

30.09.2015-02.10.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti