O tradicionalnim i suvremenim odgojnim sustavima u djelima Milana Polića (CROSBI ID 627816)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomić, Draženko
hrvatski
O tradicionalnim i suvremenim odgojnim sustavima u djelima Milana Polića
Suvremeni demokratski društveni ustroj trebao bi već po svojoj definiciji osigurati mehanizme pomoću kojih će većina izabrati i implementirati dominantne vrijednosne sustave. Postavlja se pitanje, je li demokratski društveni ustroj i pluralističan. Ako jest, je li takav samo u fazi rasprave i artikuliranja dominantnog vrijednosnog sustava, odnosno koliko je pluralističan (pa i koliko treba biti pluralističan) nakon demokratskog (izbornog) izražavanja volje većine. Pravi odgoj bi trebao težiti za razvojem cjelovite ličnosti odgojenika. I tu se postavlja pitanje što znači pluralističnost odgoja. Ne treba li i odgoj po svojoj naravi biti diskriminatoran? Svrha ovog rada je istražiti koje su to osobine tradicionalnih i suvremenih vrijednosnih sustava u odgoju i obrazovanju. Istraživanje se provodi najviše uspoređivanjem i analiziranjem rezultata do kojih je došao Milan Polić, hrvatski filozof odgoja.
Milan Polic ; odgoj ; obrazovanje ; manipulacija ; odgojni sustavi
The contemporary democratic social system should, by definition, provide mechanisms that enable the majority to choose and implement the most dominant value systems. The questions posed are: 1) Is the democratic social organization at the same time pluralistic? 2) Is it pluralistic only in the phase of discussion and articulation of the dominant value systems? 3) To which extent is it pluralistic (and should it be pluralistic in the first place) after the democratic (electoral) expression of the will of the majority? The aim of education should be the development of the child's complete personality, which requires the explanation of the term „the pluralism of education“ and poses the question whether this term by its very nature should be discriminatory. Therefore, the purpose of this study, in the opinion of Milan Polić, is to examine which discriminatory value systems exist in contemporary education, as well as what are the common denominators of said value systems. In the end the question needs to be posed why some value systems are undesirable in school. The survey will be conducted by comparing and analyzing the most acceptable and unacceptable value systems. The expected
engleski
About the traditional and contemporary educational systems in the works of Milan Polić
nije evidentirano
Milan Polic ; education ; manipulation ; education systems
nije evidentirano
Podaci o prilogu
182-186.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse
Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-175-661-7
Podaci o skupu
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse
predavanje
30.09.2017-02.10.2017
Opatija, Hrvatska