Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

O tradicionalnim i suvremenim odgojnim sustavima u djelima Milana Polića (CROSBI ID 627816)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Tomić, Draženko O tradicionalnim i suvremenim odgojnim sustavima u djelima Milana Polića // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 182-186

Podaci o odgovornosti

Tomić, Draženko

hrvatski

O tradicionalnim i suvremenim odgojnim sustavima u djelima Milana Polića

Suvremeni demokratski društveni ustroj trebao bi već po svojoj definiciji osigurati mehanizme pomoću kojih će većina izabrati i implementirati dominantne vrijednosne sustave. Postavlja se pitanje, je li demokratski društveni ustroj i pluralističan. Ako jest, je li takav samo u fazi rasprave i artikuliranja dominantnog vrijednosnog sustava, odnosno koliko je pluralističan (pa i koliko treba biti pluralističan) nakon demokratskog (izbornog) izražavanja volje većine. Pravi odgoj bi trebao težiti za razvojem cjelovite ličnosti odgojenika. I tu se postavlja pitanje što znači pluralističnost odgoja. Ne treba li i odgoj po svojoj naravi biti diskriminatoran? Svrha ovog rada je istražiti koje su to osobine tradicionalnih i suvremenih vrijednosnih sustava u odgoju i obrazovanju. Istraživanje se provodi najviše uspoređivanjem i analiziranjem rezultata do kojih je došao Milan Polić, hrvatski filozof odgoja.

Milan Polic ; odgoj ; obrazovanje ; manipulacija ; odgojni sustavi

The contemporary democratic social system should, by definition, provide mechanisms that enable the majority to choose and implement the most dominant value systems. The questions posed are: 1) Is the democratic social organization at the same time pluralistic? 2) Is it pluralistic only in the phase of discussion and articulation of the dominant value systems? 3) To which extent is it pluralistic (and should it be pluralistic in the first place) after the democratic (electoral) expression of the will of the majority? The aim of education should be the development of the child's complete personality, which requires the explanation of the term „the pluralism of education“ and poses the question whether this term by its very nature should be discriminatory. Therefore, the purpose of this study, in the opinion of Milan Polić, is to examine which discriminatory value systems exist in contemporary education, as well as what are the common denominators of said value systems. In the end the question needs to be posed why some value systems are undesirable in school. The survey will be conducted by comparing and analyzing the most acceptable and unacceptable value systems. The expected

engleski

About the traditional and contemporary educational systems in the works of Milan Polić

nije evidentirano

Milan Polic ; education ; manipulation ; education systems

nije evidentirano

Podaci o prilogu

182-186.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse

Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-175-661-7

Podaci o skupu

Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse

predavanje

30.09.2017-02.10.2017

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Filozofija