Primjer procesa optimizacije putem Lean-a (CROSBI ID 398565)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rajić Žic , Ines
Jelenc , Lara
hrvatski
Primjer procesa optimizacije putem Lean-a
U ovom radu se provodi istraživanje u postprodaji u autoservisa na temelju Lean menadžmenta koji pomoću svojih alata i tehnika omogućuje uvid u poslovne procese. Fokusom na ključne procese osnova Lean menadžmenta je stvoriti veću vrijednost za kupca sa što manje resursa. To je kontinuirani proces koji se konstantno poboljšava kako bi se radni procesi optimizirali. Svrha ovog rada je predstaviti Lean menadžment kao mogućnost optimizacije radnog procesa na primjeru servisne radionice. Zbog globalizacije tržišta, te sve više prisutnih konkurenata, izrazito je potrebno uskladiti poslovanje tvrtke povećanjem kvalitete uz smanjenje troškova. Proučavanjem tematike Lean menadžmenta koja je svoju primjenu uspješno našla u Japanu i koja govori o odgovornom ponašanju poslodavaca i zaposlenika, njena glavna i osnovna zamisao je iz poslovnog procesa izbaciti viškove odnosno po japanskom nazivu MUDA. Sve više zapadnjaćkih organizacija pokušava primjenom Lean menadžmenta poboljšati kvalitetu poslovanja. Toyota je primjenom Lean menadžmenta uspjela ostvariti zavidne rezultate kao npr.: 50% veću ponudu modela, četiri puta kraće vrijeme izrade itd.
Lean menadžment; kvaliteta; postprodaja autoservis
nije evidentirano
engleski
Example process optimization through Lean
nije evidentirano
Lean management; quality; after-sale service station
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
16.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka