Implementacija strategije troškovnog vodstva na primjeru agencije za vjenčanja (CROSBI ID 398588)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Buljat , Barbara
Mencer , Ivan
Ivančić , Valentina
hrvatski
Implementacija strategije troškovnog vodstva na primjeru agencije za vjenčanja
Svake godine RH bilježi pad broja sklopljenih brakova, te rast broja rastavljenih brakova. Razlog tome vjerojatno je ekonomska situacija u zemlji i u svijetu, te je statistički gledano broj sklopljenih brakova u 2013. godini bio 19.169 naprema 23.140 u 2007.godini. U drugoj polovici 20.stoljeća raste popularnost agencija za organizaciju vjenčanja, naročito na zapadnoeuropskom i američkom tržištu. U RH prve agencije za organizaciju vjenčanja pojavile su se krajem 1990.-ih, a jedna od njih je i "Amor", koja djeluje na području Primorsko - Goranske županije, ali i šire. Turbulentno, dinamično i promjenjivo okruženje u kojem posluju agencije za vjenčanja uvelike otežava njihov rad i put ka uspjehu. Menadžeri moraju biti hitri, kreativni i inovativni, ali prije svega moraju imati formuliranu, preciziranu i dobro razrađenu poslovnu strategiju.
konkurentske prednosti; istraživanje tržišta; instrument istraživanja
nije evidentirano
engleski
Implementation of the strategy of cost leadership in the example of the agency for the wedding
nije evidentirano
competitive advantages; market research; survey instrument
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
30.06.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka