Stavovi studenata glede obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja (CROSBI ID 221699)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Penava Brekalo, Zvjezdana
hrvatski
Stavovi studenata glede obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja
U ovom radu se istražuju stavovi studenata glede osobnoga marketinga posloprimatelja, odnosno obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja na sveučilištu te stjecanja odgovarajućih znanja i vještina u procesu natjecanja za radno mjesto na tržištu rada u Hrvatskoj. Istraživanje se odnosi na stavove studenata treće godine dodiplomskoga studija i druge godine diplomskoga studija na Odjelu za ekonomiju i turizam Dr. Mijo Mirković u Puli i Ekonomskoga fakulteta u Osijeku, a stavovi se odnose na obrazovanje za osobni marketing posloprimatelja. Ispitivanje studenata donosi njihove stavove glede predavanja i radionica o osobnom marketingu posloprimatelja koja bi studente pripremila za učinkovitiju tranziciju s fakulteta na tržište rada.
Stavovi studenata glede obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja
nije evidentirano
engleski
Student attitudes on education for employee self- marketing
nije evidentirano
Student attitudes on education for employee self-marketing
nije evidentirano