Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga (CROSBI ID 221700)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Penava Brekalo, Zvjezdana Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga // Ekonomski vjesnik, 1/2010. (2010), I.; 240-247

Podaci o odgovornosti

Penava Brekalo, Zvjezdana

hrvatski

Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga

Ishodišna točka osobnog marketinga jest pojedinac, odnosno osoba. Osobni marketing, u smislu najuže razine primjene marketinga, ima izrazito interdisciplinarni karakter jer se oslanja na znanja psihologije, znanosti o psihološkim karakteristikama čovjeka. Mnogobrojni su psihološki čimbenici osobnog marketinga poput ličnosti, ponašanja, emocija, temperamenta, karaktera i inteligencije, no u ovom se radu prije svega izlučuju i opisuju neke od psiholoških kategorija koje su relevantne za provođenje osobnog marketinga, a to su ponajprije vlastito «ja», osobni image, potrebe, želje, motivi, motivacija, stavovi i ponašanje s aspekta socijalno-kognitivne teorije ličnosti u kontekstu osobnog marketinga..

Osobni marketing ; vlasito «ja» ; osobni image ; potrebe ; želje ; motivi ; motivacija ; stavovi ; ponašanje

nije evidentirano

engleski

The Social Cognitive Theory of Personality in the Con- text of Personal Marketing

nije evidentirano

Personal marketing ; the self ; personal image ; needs ; desires ; motives ; motivation ; attitudes ; behaviour.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1/2010. (I.)

2010.

240-247

objavljeno

0353-359X

1847-2206

Povezanost rada

Ekonomija, Pedagogija