Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga (CROSBI ID 221700)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Penava Brekalo, Zvjezdana
hrvatski
Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga
Ishodišna točka osobnog marketinga jest pojedinac, odnosno osoba. Osobni marketing, u smislu najuže razine primjene marketinga, ima izrazito interdisciplinarni karakter jer se oslanja na znanja psihologije, znanosti o psihološkim karakteristikama čovjeka. Mnogobrojni su psihološki čimbenici osobnog marketinga poput ličnosti, ponašanja, emocija, temperamenta, karaktera i inteligencije, no u ovom se radu prije svega izlučuju i opisuju neke od psiholoških kategorija koje su relevantne za provođenje osobnog marketinga, a to su ponajprije vlastito «ja», osobni image, potrebe, želje, motivi, motivacija, stavovi i ponašanje s aspekta socijalno-kognitivne teorije ličnosti u kontekstu osobnog marketinga..
Osobni marketing ; vlasito «ja» ; osobni image ; potrebe ; želje ; motivi ; motivacija ; stavovi ; ponašanje
nije evidentirano
engleski
The Social Cognitive Theory of Personality in the Con- text of Personal Marketing
nije evidentirano
Personal marketing ; the self ; personal image ; needs ; desires ; motives ; motivation ; attitudes ; behaviour.
nije evidentirano