Upravljanje kvalitetom u uslužnim djelatnostima (CROSBI ID 398967)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Sladović , Maja
Mencer , Ivan
Ivančić , Valentina
hrvatski
Upravljanje kvalitetom u uslužnim djelatnostima
Riječ kvaliteta dolazi iz latinske riječi qualitas, a ona predstavlja sposobnost, svojstvo, vrijednost, značajku i odliku. Različite mogućnosti značenja su dovele do toga da se pojam kvalitete ne može jasno definirati. Suvremeno društvo svojim ubrzanim razvojem dovelo je do toga da kvaliteta mora biti savršena, mora biti prepoznata, vidljiva i čak i medijski prepoznata. Kao problem rada ističe se nedovoljno istražen sustav upravljanja kvalitetom u poduzećima čija se usluga bazira na transportu. Predmet istraživanja je ustanoviti na koji način sustavi upravljanja kvalitetom u poduzeću Plovput d.o.o. pridonose unapređenju kvalitete. Onaj tko koristi ISO norme, ima određene pogodnosti. Te pogodnosti nisu nužan uvjet za poslovni uspjeh, a posjedovanje normi ukazuje da se radi o poduzeću koje posluje u skladu sa zakonskim procesima.
pojmovnoodređenje kvalitete; učinci implementacije sustava prema međunarodnoj normi ISO 9001:2008
nije evidentirano
engleski
Quality management in services
nije evidentirano
conceptual definition of quality; effects of the implementation of the system according to the international standard ISO 9001: 2008
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
02.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka