Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje kvalitetom u uslužnim djelatnostima (CROSBI ID 398967)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Sladović , Maja Upravljanje kvalitetom u uslužnim djelatnostima / Mencer , Ivan (mentor); Ivančić , Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015

Podaci o odgovornosti

Sladović , Maja

Mencer , Ivan

Ivančić , Valentina

hrvatski

Upravljanje kvalitetom u uslužnim djelatnostima

Riječ kvaliteta dolazi iz latinske riječi qualitas, a ona predstavlja sposobnost, svojstvo, vrijednost, značajku i odliku. Različite mogućnosti značenja su dovele do toga da se pojam kvalitete ne može jasno definirati. Suvremeno društvo svojim ubrzanim razvojem dovelo je do toga da kvaliteta mora biti savršena, mora biti prepoznata, vidljiva i čak i medijski prepoznata. Kao problem rada ističe se nedovoljno istražen sustav upravljanja kvalitetom u poduzećima čija se usluga bazira na transportu. Predmet istraživanja je ustanoviti na koji način sustavi upravljanja kvalitetom u poduzeću Plovput d.o.o. pridonose unapređenju kvalitete. Onaj tko koristi ISO norme, ima određene pogodnosti. Te pogodnosti nisu nužan uvjet za poslovni uspjeh, a posjedovanje normi ukazuje da se radi o poduzeću koje posluje u skladu sa zakonskim procesima.

pojmovnoodređenje kvalitete; učinci implementacije sustava prema međunarodnoj normi ISO 9001:2008

nije evidentirano

engleski

Quality management in services

nije evidentirano

conceptual definition of quality; effects of the implementation of the system according to the international standard ISO 9001: 2008

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

02.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija