Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strategija razvoja Grada Opatije (CROSBI ID 13216)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Blažević, Branko ; Peršić, Milena ; Smolčić Jurdana, Dora ; Perić, Jože ; Maškarin Ribarić, Helga ; Bašan, Lorena ; Jelušić, Adriana ; Krstinić Nižić, Marinela ; Šverko Grdić, Zvonimira ; Jurišević Brčić, Živa Strategija razvoja Grada Opatije. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015

Podaci o odgovornosti

Blažević, Branko ; Peršić, Milena ; Smolčić Jurdana, Dora ; Perić, Jože ; Maškarin Ribarić, Helga ; Bašan, Lorena ; Jelušić, Adriana ; Krstinić Nižić, Marinela ; Šverko Grdić, Zvonimira ; Jurišević Brčić, Živa

hrvatski

Strategija razvoja Grada Opatije

Strategija Grada Opatije je dugoročni razvojni dokument u kojem su problemi i pojave promatrani u njihovoj složenosti, dinamičnosti i povezanosti u sustav ciljeva od lokalne (gradske), regionalne, nacionalne do EU razine. Za takav složeni pristup društvenom sustavu prevladava u knjizi holistički i sustavni pristup uz korištenje znanstvenih metoda analize. Za definiranje analize stanja i izrade matrice razvojnih izazova Grada Opatije korišteni su i prikazani u knjizi rezultati primarnih istraživanja autora (obrađena anketna istraživanja, brojne radionice, SWOT analize, rezultati primarnih istraživanja za razdoblje 2004. − 2012. godina, ocjena turističke ponude Opatije i Kvarnera u okviru znanstvenih istraživanja Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu) kao i dostupni sekundarni izvori. Autori su uvažili i konzultirali višu razinu ciljeva, od regionalnih, nacionalnih do europskih, uz pomoć tzv. GOPP metodologije čija se teorijska i praktična vrijednost očituje u sustavnom pristupu procesu identifikacije logičkih veza i odnosa definiranih Strategijom razvoja Grada Opatije. Koncepcija izrade Strategije temeljila se na bottom up pristupu, što je uključilo animiranje najšire zajednice tj. svih zainteresiranih subjekata Grada Opatije na davanju prijedloga, sugestija i kritika, s ciljem da se iste uključi u analizu i usmjeri u pravcu rješavanja strateških ciljeva. Strategija razvoja Grada Opatije bazira se na analizi stanja, utvrđenim razvojnim izazovima (problemima) i viziji, iz čega su izvedeni osnovni strateški ciljevi Grada Opatije: • održivi razvoj, optimalna alokacija resursa i briga za njihovo očuvanje • uspješno gospodarstvo s naglaskom na cjelogodišnji turizam najviše kategorije • visoka kvaliteta života stanovništva i dobri uvjeti rada zaposlenika. Iz definiranih strateških ciljeva proizašlo je osam strateških razvojnih prioriteta jednake važnosti: • razvoj temeljiti na načelima održivosti • zadržati visoku razinu čistoce mora, vode, zraka i tla • obrazovanje i razvoj ljudskih resursa usklađivati s potrebama gospodarstva • zaustaviti pad broja stanovnika • sustavno povećavati konkurentnost, atraktivnost i kvalitetu ponude • razvoj zaleđa temeljiti na poduzetništvu, ruralnom turizmu, eko- poljoprivredi, uzgoju • autohtonih (tradicijskih sorti) • poticati realizaciju kapitalnih infrastrukturnih projekata • izgraditi grad visoke društvene odgovornosti i socijalne osjetljivosti. Svi strateški prioriteti obrađeni su kroz provedbene mjere, ukupno 55 mjera, koje čine osnovu za dugoročno provođenje Strategije putem konkretnih razvojnih projekata, koji prema definiranim kriterijima izbora, moraju slijediti razvojnu piramidu i logički i sadržajno. Postavljeni sustav je otvoren i fleksibilan za provođenje i implementaciju razvojnih i poslovnih projekata u funkciji ostvarivanja postavljenih ciljeva na dobrobit Grada Opatije.

strategija grada ; vizija ; strateški ciljevi ; strateški prioriteti ; dugoročni razvoj

nije evidentirano

engleski

The Strategy of the City of Opatija

nije evidentirano

strategy of the city ; vision ; strategic goals ; strategic priorities ; long-term development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

2015.

978-953-7842-24-6

366

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija