Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Hrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske u svijetu (CROSBI ID 54839)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Skoko, Božo Hrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske u svijetu // Hrvatska izvan domovine / Sopta, Marin ; Maletić, Franjo ; Bebić, Josip (ur.). Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2015. str. 127-132

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo

hrvatski

Hrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske u svijetu

Autor se bavi važnošću imidža država u suvremenim međunarodnim odnosima te analizira ulogu javne diplomacije, kao svojevrsnih odnosa s javnošću države, u procesu upravljanja identitetom i imidžom, odnosno brendiranju države. U tom konktekstu promatra Hrvatsku te ulogu hrvatskih iseljenika u stvaranju slike o Hrvatskoj i promicanju njezinih interesa u državama u kojima žive. Poseban naglasak rada je na njihovu djelovanju tijekom Domovinskog rata i stvaranja Republike Hrvatske, kad su svojim komunikacijskim, lobističkim i promotivnim naporima uvelike pridonijeli međunarodnom pozicioniranju Hrvatske, te tako nadomjestili nedovoljnu aktivnost domovinskih institucija. U vrijeme kad države strateški razvijaju svoju komunikaciju sa svijetom, koristeći mogućnosti javne diplomacije, autor analizira neiskorištene mogućnosti hrvatskoga iseljeništva u pogledu promocije i zagovaranja Hrvatske u svijetu te donosi prijedloge za aktivniju ulogu iseljenika u promociji Hrvatske i jači angažman domovinskih institucija u povezivanju s dijasporom i pomaganju u tim procesima. (....) The author deals with the importance of the image of the state in modern international relations and analyzes the role of public diplomacy as, to a certain extent, the public relations of the state, in the process of identity and image management, that is, nation branding. Within this context, he investigates Croatia and the role of Croatian immigrants in the creation of the image of Croatia and promoting its interests in the countries in which they live. Special emphasis in the paper is placed on their activities during the Homeland War and the establishment of the Republic of Croatia, when they contributed greatly with their communication, lobbying and promotional efforts to the international positioning of Croatia, thus compensating for the insufficient activities of institutions in the homeland. At a time when countries strategically develop their communication with the world, making use of the possibilities available through public diplomacy, the author analyzes the untapped possibilities of Croatian emigrants in terms of promotion and advocating of Croatia in the world, and proposes a more active role of Croatian emigrants in the promotion of Croatia and the stronger engagement of homeland institutions in connecting with the diaspora and assisting in these processes.

Hrvatska ; iseljenici ; javna diplomacija ; promocija

Knjiga je zbornik radova predstavljenih na 1. Hrvatskom iseljeničkom kongresu, održanom u Zagrebu od 23. do 26. lipnja 2014.

engleski

Croatian emigrants as promoters of Croatia throughout the world

nije evidentirano

Croatia ; emigrants ; diaspora ; public diplomacy ; promotion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

127-132.

objavljeno

Podaci o knjizi

Hrvatska izvan domovine

Sopta, Marin ; Maletić, Franjo ; Bebić, Josip

Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga

2015.

978-953-212-457-6

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Politologija, Sociologija