Poticajno okruženje: izazov za suradnju i istraživanje djece i odraslih (CROSBI ID 221999)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Malnar, Ana ; Snježana, Punčikar ; Štefanec, Ana ; Vujičić, Lidija
hrvatski
Poticajno okruženje: izazov za suradnju i istraživanje djece i odraslih
Svjedoci smo činjenice da dijete veći dio svoga dana provodi u vrtiću. Predškolska ustanova sve više predstavlja djetetov životni prostor, a to znači da dijete živi, uči, raste, razvija se i odgaja u institucijskom kontekstu. Smatra se da razumijevanje odgojno-obrazovne prakse nije moguće postići promatranjem samo određenih dimenzija konteksta, već da se sve dimenzije moraju promatrati interaktivno, jer je i njihova pojavnost takve prirode.
kontekst; odgajatelj; okruženje za učenje
nije evidentirano
engleski
Enabling environment : a challenge for collaboration and research for children and adults
nije evidentirano
context; the educator; the learning environment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
18 (70)
2012.
4-7
objavljeno
1331-1948