Što odgoj jest iz pedagogijske teorijske perspektive (CROSBI ID 629368)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Palekčić marko
hrvatski
Što odgoj jest iz pedagogijske teorijske perspektive
Pravo djece na odgoj pretpostavlja da znamo što odgoj jest. Samorazumljivost pojma odgoj na pragmatičkoj razini i iz perspektive drugih znanosti je evidentna. Što međutim odgoj jest na teorijskoj (pedagogijskoj) razini je predmet razmatranja ovog rada. To činimo u nekoliko koraka. Prvi korak uključuje objašnjenje razloga nedostatnosti razmatranja pojma odgoj na teorijskoj razini. U drugom koraku navodimo posljedice te nedostatnosti na primjeru dominacije pojmova i teorija iz drugih znanosti u pedagogiji. Treći korak sadrži razmatranje takozvanih prividnih dvojbi u praksi odgoja, a u četvrtom koraku na jednom primjeru pokazujemo što znači poimanje odgoja na teorijskoj razini za profesionalno razlikovno pedagoško djelovanje. Rad završavamo postavljanjem pitanja: Što znači pravo u odgoju, a što odgoj u pravu?
Što odgoj jest; pedagogijska teorijska perspektiva; konstruktivizam u odgoju; prividne dvojbe na pragmatičnoj razini; pravo u odgoju i odgoj u pravu; pedagoška profesionalna razlikovnost u odnosu na odgoj
nije evidentirano
engleski
What is edification from the pedagogical theoretical perspective?
nije evidentirano
what is edification; pedagogical theoretical perspective; constructivism in edification; apparent dilemmas on pragmatic level; rights in edification and edification in rights.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
14-14.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
-
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978953-175575-7
Podaci o skupu
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse
predavanje
30.09.2015-02.10.2015
Zagreb, Hrvatska