Gerila marketing na primjeru vinskih cesta u Baranji (CROSBI ID 629532)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
(Tolušić, Marija ; Tolušić, Zrinka ; Tolušić, Zdravko)
hrvatski
Gerila marketing na primjeru vinskih cesta u Baranji
Bogatstvo prirodne i kulturne baštine Baranje je nebrušeni biser različitih oblika turizma, a jedan od njih je i vinski turizam. Nažalost, postojeći potencijali nedovoljno su iskorišteni. Nositelji turizma u Baranji su mali i srednji poduzetnici. Oni nemaju dovoljno financijskih sredstava koja bi usmjerili u promociju svoga rada. Potpora koju pružaju turistička zajednica i druge društvene institucije je nedostatna. Upravo to je razlog i temelj za primjenu gerila strategije marketinga. Gerila marketing temelji se na minimalnim financijskim sredstvima i velikoj kreativnosti /mašti/ energiji i vremenu. Cilj gerila marketinga je šokirati, iznenaditi i zainteresirati potencijalne potrošače, doprijeti do potrošačeve podsvijesti, odnosno pokrenuti međusobnu interakciju koja će utjecati na potrošačevo ponašanje.
turizam ; vinske ceste ; gerila marketing ; vinski maraton ; Baranja
nije evidentirano
engleski
Guerilla Marketing on the example of the wine roads in Baranja
nije evidentirano
tourism ; wine roads ; guerilla Marketing ; wine marathon ; Baranja
nije evidentirano
Podaci o prilogu
656-666.
2013.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku
Radišić Lakoš Tanja, Bratić Ivana, Grubišić Anita, Marguš Drago, Mečev Dijana, pavlović Marina, Poljičak Ivica, Radišić Marko, Šišara Ivana, Urem Frane.
Šibenik:
1846-6699
Podaci o skupu
Izazovi današnjice turizam danas-sutra
predavanje
19.09.2013-20.09.2013
Šibenik, Hrvatska