Samuel L. Odom, Elizabeth P. Pungello, Nicole Gardner-Neblett (ur.): Infants, toddlers and families in poverty: research implications for early child care. The Guilford Press, New York i London, 2012. (prikaz knjige), (CROSBI ID 222555)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Polić, Petra
hrvatski
Samuel L. Odom, Elizabeth P. Pungello, Nicole Gardner-Neblett (ur.): Infants, toddlers and families in poverty: research implications for early child care. The Guilford Press, New York i London, 2012. (prikaz knjige),
U prikazanom se zborniku radova donose rezultati recentnih istraživanja o kognitivnom, socio- emocionalnom razvoju i razvoju govora kod djece koja odrastaju u siromaštvu te se razmatraju implikacije tih istraživanja na odgoj i obrazovanje te skrb o djeci u ranom razdoblju. Između ostaloga, razmatraju se potrebe najmlađe djece koja su, uz siromaštvo, izložena dodatnim rizicima što ih čini posebno ranjivima (primjerice, pripadnost rasnoj ili etničkoj manjini, nisko obrazovanje majki, psihičke bolesti roditelja, ovisnosti, zlostavljanje djece te izloženost nasilju u obitelji i zajednici). Vrijednost zbornika proizlazi iz prikaza istraživanja i razmatranja implikacija za preventivne programe, a to je ujedno i glavno usmjerenje zbornika. Fokusiranost na implikacije i način na koji se implikacija znanstvenih spoznaja predlaže navodi na zaključak da se u radu na zborniku krenulo od pretpostavke jednostavnosti primjene znanstvenih spoznaja u pedagoškoj praksi. Kod takvog se načina izvođenja implikacija propušta uočiti složenost fenomena odgoja koja proizlazi iz njegove strukture, pozicija i odnosa subjekata koji u njemu sudjeluju.
siromaštvo ; obitelj ; skrb o djeci u ranom razdoblju ; odgoj i obrazovanje ; preventivni programi
nije evidentirano
engleski
Samuel L. Odom, Elizabeth P. Pungello, Nicole Gardner-Neblett (Eds.): Infants, toddlers and families in poverty: research implications for early child care. The Guilford Press, New York, London, 2012. (book review)
nije evidentirano
poverty ; family ; early child care ; education ; prevention programs
nije evidentirano