Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

E-marketing u hrvatskom agrobiznisu (CROSBI ID 222616)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Cerjak, Marija ; Tomić, Marina E-marketing u hrvatskom agrobiznisu // Agronomski glasnik, 76 (2014), 6; 287-303

Podaci o odgovornosti

Cerjak, Marija ; Tomić, Marina

hrvatski

E-marketing u hrvatskom agrobiznisu

Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi koliko su Internet i e-marketing zastupljeni u poslovanju hrvatskih poslovnih subjekata iz sektora agrobiznisa te istražiti stavove djelatnika o e- poslovanju. On-line anketno ispitivanje je provedeno na uzorku od 142 poslovna subjekta koja se bave poljoprivredom. Rezultati istraživanja su pokazali da 63, 4% ispitanih poslovnih subjekata ima vlastitu web stranicu. Poslovni subjekti s većim godišnjim prihodom (preko 500.000 kn) u većem udjelu imaju web stranicu. Na web stranicama poslovnih subjekata su najviše zastupljene opće informacije o poslovnom subjektu i katalog proizvoda, dok su on-line veleprodaja i e -plaćanja slabo zastupljene. Tek 18, 3% ispitanih poslovnih subjekata ima e-prodaju i među njima je veći udio onih s nižim godišnjim prometom (<500.000 kn) te manjim brojem zaposlenika (do 15). Među poslovnim subjektima koji nude mogućnost e-prodaje najveći je udio onih čija e-prodaja u ukupnoj prodaji ne prelazi 5%. Ispitani poslovni subjekti najvažnijim razlogom za nekorištenje e-prodaje smatraju nezainteresiranost kupaca za takav način kupnje te veći rizik naplate. Ispitanici smatraju da je e-poslovanje neophodan preduvjet uspješnog poslovanja u budućnosti (srednja vrijednost 4, 16) te da konkurencija prisiljava na uporabu e- poslovanja (srednja vrijednost 3, 71). Rezultati ovog istraživanja daju smjernice za daljnji razvoj e-marketinga u hrvatskom agrobiznisu.

Internet ; e-marketing ; agrobiznis

nije evidentirano

engleski

E-marketing in Croatian Agribusiness

nije evidentirano

Internet ; E-marketing ; Agribusiness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

76 (6)

2014.

287-303

objavljeno

0002-1954

1848-8900

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)

Poveznice