Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Doživljaj društvenih mreža iz perspektive adolescenata (CROSBI ID 399512)

Ocjenski rad | diplomski rad

Radas, Josipa Doživljaj društvenih mreža iz perspektive adolescenata / Jeđud Borić, Ivana (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2015

Podaci o odgovornosti

Radas, Josipa

Jeđud Borić, Ivana

hrvatski

Doživljaj društvenih mreža iz perspektive adolescenata

Svrha ovog rada usmjerena je na produbljivanje spoznaja i razumijevanje društvenih mreža kao važnog čimbenika u socijalizaciji i razvoju socijalnih vještina kod adolescenata. S obzirom na navedeno, cilj ovog rada je steći dublji uvid u to kako adolescenti doživljavaju društvene mreže. U tom smislu kroz metodu fokusnih grupa specifičnije je istražena uloga društvenih mreža u životu adolescenata, način korištenja društvenih mreža te pozitivne i negativne strane društvenih mreža koje adolescenti prepoznaju. Provedeno je ukupno 6 fokusnih grupa kojima su obuhvaćene osnovne škole u različitim dijelovima grada Zagreba. U fokusnim grupama je sudjelovalo 48 učenika i učenica osmih razreda. Rezultati koji su dobiveni ukazuju na veliki značaj koji društvene mreže imaju u životu adolescenata, prvenstveno kroz komunikaciju s prijateljima i vršnjacima. Sudionici društvene mreže koriste uvijek i svugdje, a život bez njih doživljavaju kao kaznu i osjećaju se isključeno. Rezultati istraživanja ukazuju na to da su sudionici svjesni kako pozitivnih, tako i onih negativnih strana društvenih mreža. Sveukupno, mladi imaju pozitivan stav prema društvenim mrežama, a negativne strane društvenih mreža koje spominju ne vide kao negativnosti samih mreža, već načina na koji ih oni koriste. Ovi podaci su vrlo značajni jer nam ukazuju na to da mladi imaju svijest o važnosti odgovornog ponašanja i da se uglavnom tako i ponašaju. U socijalno pedagoškom pogledu ovakvi rezultati daju dobru podlogu za rad s mladima kako bi ih još više osvijestili o važnosti poštivanja tuđe privatnosti, odgovornog i prosocijalnog ponašanja, socijalizacije i razvoja socijalnih vještina.

društvene mreže; adolescenti; komunikacija; socijalizacija

nije evidentirano

engleski

The experience of social networks from the perspective of adolescents

nije evidentirano

social network sites; adolescents; communication; socialization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

17.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija