Segmentacija potrošača svježe ribe u Hrvatskoj (CROSBI ID 399679)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lucević, Zoran
Cerjak, Marija
Tomić, Marina
hrvatski
Segmentacija potrošača svježe ribe u Hrvatskoj
Cilj ovog istraživanja je segmentacija potrošača svježe ribe u Hrvatskoj na temelju njihovih stavova i prepreka koji su vezani za potrošnju svježe ribe. Anketno ispitivanje je provedeno na uzorku od 1137 ispitanika. Klaster analizom izdvojena su tri tržna segmenta ; obožavatelji svježe ribe, pristalice konzumacije svježe ribe te povremeni potrošači svježe ribe. Obožavatelji svježe ribe su uglavnom žene, većeg stupnja obrazovanja i većih primanja koje imaju pozitivne stavove prema konzumaciji svježe ribe. Pristalice konzumacije svježe ribe su u većem udjelu muškarci srednje dobi, koji imaju pozitivne stavove prema konzumaciji svježe ribe i neutralan stav prema preprekama. Povremeni potrošači svježe ribe imaju najveći broj mladih ispitanika s nižim primanjima i nižeg stupnja obrazovanja. Oni nemaju toliko izražene pozitivne stavove prema konzumaciji svježe ribe i potvrđuju postojanje prepreka u konzumaciji svježe ribe. Profiliranje klastera daje mogućnost kreiranja kvalitetne marketinške strategije te su stoga ovim istraživanjem dobivene vrijedne informacije za uzgajivače ribe.
potrošači; svježa riba; segmentacija
nije evidentirano
engleski
Segmentation of fresh fish consumers in Croatia
nije evidentirano
consumers; fresh fish; segmentation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
13.11.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb