Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Struktura proizvodno prodajnog lanca na tržištu vina u Hrvatskoj (CROSBI ID 399681)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sredoja, Marin Struktura proizvodno prodajnog lanca na tržištu vina u Hrvatskoj / Cerjak, Marija (mentor); Tomić, Marina (neposredni voditelj). Zagreb, Agronomski fakultet, . 2015

Podaci o odgovornosti

Sredoja, Marin

Cerjak, Marija

Tomić, Marina

hrvatski

Struktura proizvodno prodajnog lanca na tržištu vina u Hrvatskoj

Cilj ovog diplomskog rada bio je prikazati stanje na svjetskom i na hrvatskom tržištu vina, utvrditi stanje u proizvodno-prodajnom lancu vina, na temelju procjene proizvođača i trgovaca vina. Proveden je intervju s dva trgovca vinom kako bi se kreirao anketni upitnik. Anketnim ispitivanjem je obuhvaćeno 12 proizvođača vina i 9 trgovaca vinom. Prema rezultatima anketnog istraživanja najveći dio ispitanih proizvođača ima površinu vinograda manju od 100, 00 ha, dok većina godišnje proizvede manje od 100.000, 00 litara vina. Većina proizvođača posluje na međunarodnom tržištu, te ostvaruju godišnji promet između 500.000, 00 i 30 milijuna kuna. Proizvođači najvažnijim smatraju, s obzirom na važnost pojedinih prodajnih kanala, ugostitelje i prodaju u vinotekama, te imaju (najčešće jednogodišnji) ugovorni odnos s kupcima. Većina ispitanih proizvođača je zadovoljna prodajnom cijenom vina, te smatraju da na prodajnu cijenu vina podjednako utječu i proizvođači i trgovci. Prema rezultatima anketnog istraživanja najveći dio ispitanih trgovaca godišnje otkupi između 10.000, 00 i 20.000, 00 litara vina, te ostvaruju godišnji promet između 500.000, 00 i 2 milijuna kuna. Većina trgovaca ima ugovorni odnos s dobavljačima vina, a glavni dobavljači su im obiteljska poljoprivredna gospodarstva. Većina trgovaca najvažnijim smatraju, s obzirom na važnost pojedinih prodajnih kanala u Hrvatskoj, prodaju u vinotekama. Većina ispitanih trgovaca je srednje zadovoljna prodajnom cijenom vina, te smatraju da proizvođači najviše utječu na formiranje cijena vina.

proizvođači vina; trgovci; proizvodno-prodajni lanac

nije evidentirano

engleski

The structure of the supply chain on the wine market in Croatia

nije evidentirano

wine producers; merchants; wine supply chain

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

29.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Agronomski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)