Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

" Supervizija kao metoda razvijanja profesionalnog identiteta učitelja i nastavnika vjeronauka» (CROSBI ID 399698)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

PETROVIĆ, IVANKA " Supervizija kao metoda razvijanja profesionalnog identiteta učitelja i nastavnika vjeronauka» / URBANC, KRISTINA (mentor); ZAGREB, Pravni fakultet u Zagrebu, . 2015

Podaci o odgovornosti

PETROVIĆ, IVANKA

URBANC, KRISTINA

hrvatski

" Supervizija kao metoda razvijanja profesionalnog identiteta učitelja i nastavnika vjeronauka»

Rezultati istraživanja su pokazali da se supervizijsko iskustvo potvrdilo kao značajan činitelj unaprjeđenja motivacije za poučavanjem vjeronauka. Prema izjavama sudionika, supervizija je doprinijela njihovom doživljaju osnaženosti i motivacije, omogućila im dobivanje korisnih savjeta, vraćanje „žara“ za posao, ohrabrila ih za daljnje učenje i usavršavanje, te općenito potakla razvoj samospoznajnih procesa. Naročiti doprinos ovog istraživanja je u tome što se po prvi puta povezuju područja poučavanja vjeronauka, odnosno, profesionalnog razvoja nastavnika vjeronauka sa specifičnostima učenja u supervizijskom procesu, čime se produbljuju spoznaje o ishodima supervizije u ovom kontekstu.

SUPERVIZIJA; PROFESIONALNI IDENTITETI; VJEROUČITELJI

nije evidentirano

engleski

SUPERVISION AS A METHOD OF PROFESSIONAL IDENTITY DEVELOPING FOR RELIGION TEACHERS

nije evidentirano

SUPERVISION; PROFESSIONAL IDENTITY; RELIGION TEACHERS

nije evidentirano

Podaci o izdanju

135

16.11.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Pravni fakultet u Zagrebu

ZAGREB

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti