Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Role of practice teaching in social work education (CROSBI ID 630485)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Urbanc, Kristina Role of practice teaching in social work education // Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti“, 25.9. 2015, Zagreb. Zagreb, 2015

Podaci o odgovornosti

Urbanc, Kristina

engleski

Role of practice teaching in social work education

U izlaganju će biti prikazan postojeći model studentske terenske prakse diplomskog studija Studijskog centra socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu pod vidom predviđenih ishoda učenja te uloga svih uključenih sudionika (studenata, terenskih nastavnika – socijalih radnika iz prakse te fakultetske podrške. Autorica će se kritički osvrnuti na dosadašnja iskustva organiziranja i provođenja studentske terenske prakse u kontekstu aktualnog nastavnog programa, postojećeg ustroja centara socijalne skrbi, standarda kvalitete socijalnih usluga i suvremenih profesionalnih načela prakse socijalnog rada (osnaživanje korisnika, uvažavanje korisničke perspektive, holističkog pristupa) te će iznjeti neka promišljanja o smjernicama budućeg razvoja modela terenske prakse diplomskog studija. Pri tome će poseban fokus biti na razvoju uloge terenskog nastavnika – stručnjaka iz prakse koji preuzima odgovornost za opće rukovođenje studentova boravka na praksi te je odgovoran da studentu omogući pristup resursima iskustvenog učenja u kontekstu centra za socijalnu skrb. Iskustva anglosaksonskih zemalja na području obrazovanja socijalnih radnika pokazala su da osim kvalitete "iskusnog praktičara“ terenski nastavnici trebaju posjedovati odgovarajuće osobine i znanja o svojoj ulozi u procesu terenske nastave .Da bi mogli kvalitetno obavljati tu ulogu u skladu sa standardima prakse socijalnog rada i ishoda učenja nastavnog programa Studijskog centra socijalnog rada, terenski nastavnici trebaju dobiti odgovarajuću podršku, a njihova uloga treba biti i formalno prepoznata od strane sustava visokoškolskog obrazovanja, sustava socijalne skrbi te profesionalne zajednice općenito.

experiental learning; field placement; guidelines

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti“, 25.9. 2015, Zagreb

Zagreb:

Podaci o skupu

Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti“, 25.9. 2015, Zagreb

ostalo

25.09.2015-25.09.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti