Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljstvo studenata e-učenjem (CROSBI ID 399706)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šincek, Janja Zadovoljstvo studenata e-učenjem / Matijević, Milan (mentor); Topolovčan, Tomislav (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Šincek, Janja

Matijević, Milan

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Zadovoljstvo studenata e-učenjem

Razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologija pogoduje promjenama u obrazovanju, gdje se to najviše vidi prilikom odabira metoda i oblika rada u nastavi. Obrazovni sustav mora biti kvalitetno organiziran i pratiti sve velike globalne promjene koje se događaju u svijetu, zbog sve većeg broja korisnika interneta i ostalih elektronskih ili digitalnih izvora znanja. Današnji način života ne bi bio toliko napredan da ne postoji bogato informatičko i digitalno okruženje koje je obilježeno informacijsko-komunikacijskim tehnologijama. Obrazovni sustav je u interakciji s informacijsko-komunikacijskim tehnologijama, koje su zahvaljujućirazvoju u 21. stoljeću sveprisutne uvođenjem elektroničkoga učenja, skraćeno e-učenja. Ovdje se, kao i u klasičnoj nastavi, može vrednovati znanje ili vještine svakoga učenika u skladu s njegovim individualnim sposobnostima. U ovome radu polazište je od samoga informacijskog doba, točnije koliko je važna uloga informacijske pismenosti u životu te koliko je važno poznavanje informacijsko-komunikacijske tehnologije. Sam prijelaz iz analognoga u digitalno doba uvjetuje veliki društveni pritisak, gdje se očekuje da se informacijska pismenost usvoji kvalitetno. Različite pedagoške teorije pristupaju e-učenju kao bitnom elementu u obrazovnome sustavu, no ipak konstruktivistički aspekt pruža najbolje razmišljanje i podlogu za usvajanje učenja. Budući da je e-učenje vrlo širok pojam, postoji i niz oblika i vrsta kako ga možemo podijeliti. Za upravljanje e-učenjem posebno je važan i besplatan program pod nazivom Moodle sustav. Nakon teorijskoga dijela prelazi se na empirijsko istraživanje kojim se žele ispitati statistički značajne razlike u zadovoljstvu e-učenjem s obzirom na spol, prebivalište, studijsku godinu i vrstu fakulteta ispitanika. Sudjelovalo je 150 studenata Učiteljskoga fakulteta u Čakovcu, Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu i Ekonomskoga fakulteta u Zagrebu. Istraživanje je bilo provedeno putem anketnoga upitnika. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji generalno visoko zadovoljstvo studenata e-učenjem.

e-učenje; informacijsko-komunikacijske tehnologije; Moodle sustav; osnovna škola; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Student sadisfaction with e-learning

nije evidentirano

e-learning; information and communication technologies; Moodle system; primary school; primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

03.12.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija