Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cjeloživotno obrazovanje učitelja za interkulturalne odnose (CROSBI ID 223988)

Prilog u časopisu | stručni rad

Bedeković, Vesna Cjeloživotno obrazovanje učitelja za interkulturalne odnose // Zrno (Zagreb), XXIII/101 (2012), (127); 15-17

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna

hrvatski

Cjeloživotno obrazovanje učitelja za interkulturalne odnose

Susreti različitih kultura u današnjem suvremenom svijetu zbivaju se gotovo svakog trena u najraznovrsnijim oblicima komuniciranja, postajući realnost i zakonitost suvremenog života. Svakodnevna interakcija s drugačijima, kulturno različitim osobama različitost je učinila sastavnim dijelom suvremenog društva, a škole postaju stjecištima različitih kultura, jezika, religija i svjetonazora u kojima se ostvaruju obrasci interkulturalnog odnosa primjenjivi u društvu. Suvremeno strukturirani školski kurikulumi artikuliraju sadržaje, programe i specifične metode rada koje pred učitelje postavljaju nove zahtjeve čiji se izazovi ogledaju u pripremanju generacija nadolazećih učenika za (su)život u multikulturalnom društvu. U tom je kontekstu potrebno promatrati i razvoj odnosa učitelja prema kulturno drugačijim učenicima, pri čemu pitanje stjecanja interkulturalnih kompetencija postaje od ključne važnosti prilikom suočavanja s promjenama uzrokovanima prijelazom jedinstvenih monokulturalnih i nacionalnih u multikulturalne sredine. Sve naglašenija potreba pripremanja i osposobljavanja učitelja za osobni i profesionalni stil života u kome će različitost doživljavati kao vrijednost, razvijajući onu razinu tolerancije prema različitostima koja će im omogućiti djelovanje usmjereno na promoviranje jednakih šansi za sve učenike utjecala je na poticanje strukturalnih promjena cjelokupnog sustava izobrazbe hrvatskih učitelja i njihovog profesionalnog razvoja kroz kontinuirano stručno usavršavanje i cjeloživotno obrazovanje. Ključne riječi: multikulturalno društvo, susreti kultura, interlulturalni odnosi, školski kurikulum, cjeloživotno obrazovanje učitelja.

multikulturalno društvo; susreti kultura; interlulturalni odnosi; školski kurikulum; cjeloživotno obrazovanje učitelja

nije evidentirano

engleski

Lifelong teacher education for intercultural relations

nije evidentirano

multicultural society; encounters culture; intercultural relations; school curriculum; lifelong teacher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXIII/101 ((127))

2012.

15-17

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

nije evidentirano