Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga suvremenih visokoškolskih knjižnica: istraživanje o stavovima i iskustvima diplomskih studenata u društvenim i humanističkim znanostima (CROSBI ID 224026)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Gašo, Gordana ; Faletar Tanacković, Sanjica ; Mičunović, Milijana Uloga suvremenih visokoškolskih knjižnica: istraživanje o stavovima i iskustvima diplomskih studenata u društvenim i humanističkim znanostima // Libellarium, 8 (2015), 2; 81-108. doi: 10.15291/libellarium.v0i0.235

Podaci o odgovornosti

Gašo, Gordana ; Faletar Tanacković, Sanjica ; Mičunović, Milijana

hrvatski

Uloga suvremenih visokoškolskih knjižnica: istraživanje o stavovima i iskustvima diplomskih studenata u društvenim i humanističkim znanostima

Visokoškolske su knjižnice u novije vrijeme doživjele korjenite promjene pod utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije te izmijenjenih pristupa učenju i poučavanju. Kako bi knjižnice (p)ostale integralni dijelovi obrazovnog iskustva, voditelji visokoškolskih ustanova i knjižničari moraju iznova promišljati svoje prostore i usluge korisnicima, kako u fizičkom tako i u virtualnom okruženju. U radu se predstavljaju rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati kako studenti percipiraju i koriste prostore i usluge visokoškolske knjižnice (u fizičkom i virtualnom smislu) te utvrditi koliko su njima zadovoljni. Rezultati istraživanja pokazali su da najveći broj ispitanih studenata redovito koristi svoju visokoškolsku knjižnicu (nekoliko puta mjesečno ili tjedno) te da ih više od polovice fizičku knjižnicu (prostor i usluge) smatra važnim za uspješno učenje i studiranje. Zanimljivo je pak da su studenti procijenili da su im za uspješno učenje važniji elektronički knjižnični izvori od fizičkih knjižničnih prostora i usluga, iako preferiraju tiskanu građu i češće posjećuju (fizički prostor) knjižnice nego što koriste knjižnične e-izvore, poput online baze podataka. Ispitanici su podijeljeni u izjavama o omiljenom mjestu za učenje u knjižnici: tek nešto malo više ispitanika preferira učionicu za tihi rad nego učionicu za skupni rad. Provedeno je istraživanje utvrdilo da na percepciju i korištenje knjižnice utječu brojni čimbenici kao što su spol, akademski uspjeh i pristup učenju.

visokoškolske knjižnice; diplomski studenti; fizički prostor; knjižnične usluge; e-izvori; društvene i humanističke znanosti

nije evidentirano

engleski

The role of modern academic libraries : survey of perceptions and experiences of graduate students in social sciences and humanities

nije evidentirano

academic libraries; graduate students; physical space; library services; e-resource; social science and humanities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2)

2015.

81-108

objavljeno

1846-8527

1846-9213

10.15291/libellarium.v0i0.235

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice