Kultura i organizacija suvremene škole (CROSBI ID 400429)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Janković, Boris
Livazović, Goran
/
hrvatski
Kultura i organizacija suvremene škole
Rad obrađuje kulturu i organizaciju suvremene škole kroz prizmu organizacijskog učenja kao objedinjavajućeg faktora. Prikazuje se pedagogijska perspektiva fenomena organizacijskog učenja kao relativno nove pojave u području teorija znanosti o odgoju. Ono predstavlja ključni konceptualni model u organizacijskog teoriji, koji je utemeljen na idejama bihevioralnih teoretičara organizacije predvođenih harvardskim profesorom Chrisom Argyrisom. Organizacijsko učenje se može definirati kao pojavu transformacije individualnog znanja i vještina pojedinaca u organizacijsko znanje i time se oslanja na učeću kulturu, fluidnu organizaciju i kolektivne spoznajne procese. U teorijskom dijelu rada se diskutira o teoretskim dimenzijama i pospješujućim činiteljima istoga, pri tome oslanjajući se na strukturalno- hijerarhijski pristup. Fenomen se pokušava omeđiti u pedagogijskoj znanosti i školskoj svakodnevici. U empirijskom dijelu se pokušava premostiti rastući jaz između teorije prakse i utvrditi u kakvom odnosu stoje dimenzije fenomena. Koristeći relevantnu literaturu načinjen je teoretski hodogram svih ključnih sastavnica fenomena te je ono daljnje analizirano deskriptivnom statistikom, t-testom i Pearsonovom korelacijom kako bi se ustvrdio odnos dobivenih dimenzija, te moguće razlike ovisno o sociodemografskim pokazateljima
deprivatizacija prakse; kultura škole; organizacijsko učenje; školski procesi; transformacija znanja
nije evidentirano
engleski
The Culture and Organisation of the Contemporary School
nije evidentirano
school culture; deprivatization of practice; organisational learning; school processes; knowledge transformation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
21.12.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek