crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 795754

Časopis

Autori: Marjanić, Suzana
Naslov: Živa slika, skulptura: ležanje kao živa mrtvost ili mrtva živost – oksimoron slike i skulpture,
( Live paintings, sculptures: lying as deadness alive or dead sparkle - the oxymoron of paintings and sculptures )
Izvornik: Kazalište : časopis za kazališnu umjetnost (1332-3539) 59, 60 (2014); 40-55
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: iva slika; živa skulptura; umjetnost performansa
( live painting; live sculpture; performance art )
Sažetak:
U članku se termin živa slika primjenjuje na ulične animatore modusa Zlatnoga čovjeka sa zlatnim licem, u zlatnoj odori/plaštem i sa zlatnim cvijetom (suncokretom) u ruci (kojim Vas dotakne po glavi, ramenu ako mu u drvenu škrabicu dodijelite novčiće) na glavnom zagrebačkom trgu. Možda u tome smislu ulični animatori ostaju i nedovoljno teorijski vidljivi (osim u tekstovima urbane antropologije) (usp. Mason 1993) – u Zagrebu, na Trgu bana J. Jelačića, to je spomenuti Zlatni čovjek kao i Zlatna sfinga/faraon. Oba umjetnika-animatora imaju svoje mjesto i svoju publiku. Zlatnog čovjeka možemo susresti ispred ulaza na Dolac, a Faraon/Sfinga nas obično pozdravlja s jugozapadne strane Trga ("Zlatni čovjek...", 2010, http ; Butković, 2010, http).
Projekt / tema: 189-1890666-0664
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Etnologija i antropologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Živa slika, skulptura: ležanje kao živa mrtvost ili mrtva živost – oksimoron slike i skulpture,
Upisao u CROSBI: Suzana Marjanic (suzana@ief.hr), 24. Sij. 2016. u 18:00 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4