RETRACTED: Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre (CROSBI ID 224674)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tolić, Mirela ; Jukić, Renata ; Josipović, Vesna
hrvatski
RETRACTED: Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre
Pod utjecajem naglog razvoja Interneta te različitih programa, posebice interaktivnih matematičkih računalnih softvera, mijenjale su se i metode uključivanja računala u obrazovni proces. Na primjerima izrade matematičkih panoa iz nastavnih cjelina linearne funkcije, kvadratne funkcije, eksponencijalne i logaritamske funkcije, potrošačkog kredita i kalkulacije prikazana je metoda učenja i vrednovanja učeničkih radova uz pomoć multimedije. U istraživanju je sudjelovalo 420 učenika početnih razreda srednje strukovne škole Splitsko-dalmatinske županije. Eksperimentalno je istraživanje pokazalo da višekratna upotreba računalnih strategija i pragmatična upotreba multimedijske didaktike može značajno utjecati na odgojno-obrazovni proces učenja. Rezultati istraživanja prikazuju kako je primjenom matematičkog programa GeoGebra, alata za e-učenje na praktičnim zadacima kroz istraživanje i kreativno prikazivanje rezultata, olakšano usvajanje gradiva. Time se povećava motivacija za učenje matematike, ali i razvoj digitalnih kompetencija kod učenika i nastavnika.
GeoGebra ; kreativni rad ; matematički panoi ; multimedijska didaktika ; multimedijsko učenje
Poricanje rada, Medijska istraživanja, Vol. 22 No. 1, 2016. https://hrcak.srce.hr/161322
engleski
RETRACTED: Multimedia Learning and Evaluating Mathematical Billboard on the Example of GeoGebra
nije evidentirano
GeoGebra ; multumedia didactics ; multimedia learning ; mathematical boards ; creative work
nije evidentirano