Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

RETRACTED: Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre (CROSBI ID 224674)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Tolić, Mirela ; Jukić, Renata ; Josipović, Vesna RETRACTED: Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre // Medijska istraživanja, 21 (2015), 2; 122-155

Podaci o odgovornosti

Tolić, Mirela ; Jukić, Renata ; Josipović, Vesna

hrvatski

RETRACTED: Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre

Pod utjecajem naglog razvoja Interneta te različitih programa, posebice interaktivnih matematičkih računalnih softvera, mijenjale su se i metode uključivanja računala u obrazovni proces. Na primjerima izrade matematičkih panoa iz nastavnih cjelina linearne funkcije, kvadratne funkcije, eksponencijalne i logaritamske funkcije, potrošačkog kredita i kalkulacije prikazana je metoda učenja i vrednovanja učeničkih radova uz pomoć multimedije. U istraživanju je sudjelovalo 420 učenika početnih razreda srednje strukovne škole Splitsko-dalmatinske županije. Eksperimentalno je istraživanje pokazalo da višekratna upotreba računalnih strategija i pragmatična upotreba multimedijske didaktike može značajno utjecati na odgojno-obrazovni proces učenja. Rezultati istraživanja prikazuju kako je primjenom matematičkog programa GeoGebra, alata za e-učenje na praktičnim zadacima kroz istraživanje i kreativno prikazivanje rezultata, olakšano usvajanje gradiva. Time se povećava motivacija za učenje matematike, ali i razvoj digitalnih kompetencija kod učenika i nastavnika.

GeoGebra ; kreativni rad ; matematički panoi ; multimedijska didaktika ; multimedijsko učenje

Poricanje rada, Medijska istraživanja, Vol. 22 No. 1, 2016. https://hrcak.srce.hr/161322

engleski

RETRACTED: Multimedia Learning and Evaluating Mathematical Billboard on the Example of GeoGebra

nije evidentirano

GeoGebra ; multumedia didactics ; multimedia learning ; mathematical boards ; creative work

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (2)

2015.

122-155

objavljeno

1330-6928

Povezanost rada

Pedagogija, Obrazovne znanosti

Poveznice
Indeksiranost