Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga pedagoga u ostvarivanju participativnih prava učenika u osnovnoj školi (CROSBI ID 401384)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pavleković, Martina Uloga pedagoga u ostvarivanju participativnih prava učenika u osnovnoj školi / Bognar, Branko (mentor); Ružica Pažin Ilakovac (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Pavleković, Martina

Bognar, Branko

Ružica Pažin Ilakovac

hrvatski

Uloga pedagoga u ostvarivanju participativnih prava učenika u osnovnoj školi

U radu je istražen problem uloge pedagoga u ostvarivanju participativnih prava učenika u osnovnoj školi. Rad je podijeljen na teorijski i empirijski dio. U teorijskom dijelu ovoga rada se razmatraju participativna prava učenika u okviru humanističkog odgoja u osnovnoj školi i uloga stručnih suradnika pedagoga u promicanju prava djeteta/učenika ; povrede i zaštita prava učenika ; kompetencije i uloga djece/učenika u ostvarivanju prava na participaciju, dok se u empirijskom dijelu ispituje pedagogovo poznavanje i djelovanje na području Konvencije o pravima djeteta i prisutnost te problematike u pedagogovu radu. Naglašeno se ispituju praktične aktivnosti u kojima se u školi i u radu pedagoga promiče i osigurava participacija učenika te samoprocjena pedagoga o njihovoj ulozi u promicanju tih prava učenika.

odgoj za ljudska prava; participativna prava djece; Konvencija o pravima djeteta

nije evidentirano

engleski

Role of pedagogue in conducting participative pupils' rights in an primary school

nije evidentirano

human rights education; children's right to participation; Convention on the rights of the child

nije evidentirano

Podaci o izdanju

76

18.01.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija