Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koncept tržišne vrijednosti marke (CROSBI ID 94200)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Rajh, Edo Koncept tržišne vrijednosti marke // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 10 (2001), 2; 267-279-x

Podaci o odgovornosti

Rajh, Edo

hrvatski

Koncept tržišne vrijednosti marke

U radu se daje pregled osnovnih elemenata koncepta tržišne vrijednosti marke. Započinje se analizom postojećih definicija njezine tržišne vrijednosti, te se na temelju analiziranoga daje prijedlog definicije koja obuhvaća bitne aspekte ovog pojma. Definicija glasi: tržišna vrijednost marke je razlika u percepciji potrošača između markom označene i neoznačene verzije istog proizvoda. Nastavlja se s analizom postojećih modela tržišne vrijednosti marke. Analiziraju se elementi pojedinih modela i njihovi međusobni odnosi. Rad završava zaključkom u kojemu se rezimiraju analizirani elementi ovog koncepta u obliku prijedloga modela tržišne vrijednosti marke.

marka; tržišna vrijednost marke

nije evidentirano

engleski

Concept of Brand Equity

nije evidentirano

brand; brand equity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (2)

2001.

267-279-x

objavljeno

1330-1039

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost