Koncept tržišne vrijednosti marke (CROSBI ID 94200)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Rajh, Edo
hrvatski
Koncept tržišne vrijednosti marke
U radu se daje pregled osnovnih elemenata koncepta tržišne vrijednosti marke. Započinje se analizom postojećih definicija njezine tržišne vrijednosti, te se na temelju analiziranoga daje prijedlog definicije koja obuhvaća bitne aspekte ovog pojma. Definicija glasi: tržišna vrijednost marke je razlika u percepciji potrošača između markom označene i neoznačene verzije istog proizvoda. Nastavlja se s analizom postojećih modela tržišne vrijednosti marke. Analiziraju se elementi pojedinih modela i njihovi međusobni odnosi. Rad završava zaključkom u kojemu se rezimiraju analizirani elementi ovog koncepta u obliku prijedloga modela tržišne vrijednosti marke.
marka; tržišna vrijednost marke
nije evidentirano
engleski
Concept of Brand Equity
nije evidentirano
brand; brand equity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
10 (2)
2001.
267-279-x
objavljeno
1330-1039