Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka (CROSBI ID 94215)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Rajh, Edo Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 13 (2001), 1-2; 45-49-x

Podaci o odgovornosti

Rajh, Edo

hrvatski

Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka

U radu se prikazuje mogućnost pozicioniranja maraka na temelju koncepta marke. Koncept marke je značenje koje marka ima za potrošače, a temelji se na vrsti potreba koje marka zadovoljava, te može biti simbolički, funkcionalni ili iskustveni. Opisan je model za upravljanje imidžem maraka koji se naziva upravljanje konceptom marke (BCM &#8211 ; Brand Concept Management), a svrha mu je usmjeravati strategiju pozicioniranja maraka. Kao ilustracija opisanih teorijskih spoznaja provedeno je istraživanje o simboličkom i funkcionalnom pozicioniranju automobilskih maraka.

marka; pozicioniranje maraka; koncept marke

nije evidentirano

engleski

The Concept of a Brand as a Determination of Brand Positioning

nije evidentirano

brand; brand positioning; brand concept

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (1-2)

2001.

45-49-x

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija